تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820122574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبریز توان میزبانی رقابت های قهرمانی هندبال در سطح جهانی را نیز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی توکلی:
تبریز توان میزبانی رقابت های قهرمانی هندبال در سطح جهانی را نیز دارد
تبریز – خبرگزاری مهر: مسئول کمیته فنی ستاد برگزاری رقابت های هندبال جوانان آسیا گفت: تبریز توان میزبانی رقابت های قهرمانی هندبال در سطح جهانی را نیز داراست.



به گزارش خبرنگار مهر، داوود توکلی عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در سالن پورشریفی تبریز با تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه ها نقش بی بدیلی در توسعه هر جامعه ای ایفا می کنند. وی در ادامه با اشاره به وضعیت راضی کننده قضاوت داوران در این رقابت ها گفت: برگزاری این رقابت ها بدون کمترین مشکل و در سطح بالا و قوانین AHF یک موفقیت بزرگ برای ورزش آذربایجان شرقی است که امیدواریم تا پایان روز اختتامیه این روند همچنان ادامه داشته باشد. توکلی همچنین در ادامه با بیان اینکه پتانسیل ها و امکانات خوبی در تبریز وجود دارد،افزود: باید از این ظرفیت ها استفاده و میزبانی مسابقات بزرگتر و جهانی را به تبریز واگذار کرد. وی با بیان اینکه 8 گروه داوری حاضر در این رقابت ها هر روز صبح در کلاس مخصوصی شرکت می کنند، ابراز داشت: در این کلاس تمام بازی های روز گذشته پخش می شود و روی عملکرد داوران و نیز مباحث آموزشی و تخصصی دیگر بحث می شود. توکلی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه وضعیت سنی داوران مناسب این بازی ها است یا خیر، گفت: در این بازی ها از داوران کم تجربه و جوان استفاده کرده ایم که قضاوت های خوبی نیز تا به امروز داشته اند. وی با اشاره به اینکه عملکرد داوران با پیشرفته ترین سیستم آنالیز می شود، اظهار داشت: مسابقات امسال از سطح خیلی بالایی برخوردار بوده است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.


۱۳۹۳/۵/۱۸ - ۱۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن