تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819731549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال حذف تعدادی از وزنه برداران پاکستان از بازی های آسیایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: احتمال حذف تعدادی از وزنه برداران پاکستان از بازی های آسیایی تهران - ایرنا - فدراسیون وزنه برداری پاکستان از احتمال حذف تعدادی از وزنه برداران این کشور از فهرست ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی 2014 اینچئون خبر داد.


به گزارش منابع خبری پاکستان، این وزنه بردارها احتمالا از اعضای تیم پنج نفره پاکستان هستند که اخیرا در بازی های کشورهای همسود (مشترک المنافع) در گلاسکو شرکت کردند.
حافظ عمران رییس اجرایی فدراسیون وزنه برداری پاکستان در این باره گفت: ما اسامی ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی را ارسال کرده ایم بنابراین امکان تغییر این افراد وجود ندارد ولی می توانیم برخی از آنها را حذف کنیم.
وی افزود: احتمالا یک یا دو نفر از آنها را که در گلاسکو عملکرد قابل قبولی نداشتند، حذف خواهیم کرد.
محمد شهزاد در دسته 56 کیلوگرم، هارون شوکت در دسته 105 کیلوگرم، ابوسفیان در دسته 69 کیلوگرم، محمد حبیب اصغر در دسته 85 کیلوگرم و حیدر علی در دسته 77 کیلوگرم ورزنه برداران پاکستان در بازی های گلاسکو بودند.
شهزاد در این رقابت ها موفق به کسب مدال نشد و به عنوان نفر چهارم گروه نخست به کار خود پایان داد در حالیکه هارون نیز پس از رقابت با 12 وزنه بردار در گروه خود هفتم شد.
وی در خصوص شانس ورزنه برداران پاکستان برای کسب مدال در بازی های آسیایی خاطر نشان کرد: سطح بازی های آسیایی بسیار بالا است به طوریکه می توان آن را با بازی های المپیک مقایسه کرد. در المپیک 2008 پکن و 2012 لندن در وزنه برداری 15 مدال طلا توزیع شد که از این تعداد 13 مدال به وزنه برداران آسیایی تعلق گرفت.
تیم وزنه برداری پاکستان قرار است به منظور آمادگی برای شرکت در بازی های آسیایی اینچئون، در استانبول ترکیه اردوی تدارکاتی برگزار کند.
ورزشی**9126



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن