تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801189728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خداحافظي سعيد محمدپور با وزن 94 کيلوگرم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خداحافظي سعيد محمدپور با وزن 94 کيلوگرم
وزنه‌بردار المپيکي ايران با شرکت در مرحله اول ليگ برتر وزنه‌برداري براي آخرين بار در وزن 94 کيلوگرم به روي تخته مي‌رود.

سعيد محمدپور درباره بازگشت خود به تخته مسابقات وزنه‌برداري، اظهار کرد: در هفته‌ اول ليگ برتر وزنه‌برداري در وزن 94 کيلوگرم وزنه مي‌زنم. البته هنوز به آمادگي کامل نرسيده‌ام و با رکوردهايم فاصله دارم، زيرا آسيب‌ديدگي نگذاشته به رکوردهايم برسم. با اين حال شرايطي را فراهم کردم تا در مرحله اول ليگ برتر براي نيروي زميني وزنه بزنم.

به گزارش ايسنا، محمدپور در پاسخ به اين پرسش که از چه زماني تصميم دارد در 105 کيلوگرم وزنه بزند؟ بيان کرد: هفته‌ دوم ليگ برتر وزنه نمي‌زنم، چون مي‌خواهم يک وزن بالاتر بيايم و اگر هفته‌ دوم بخواهم در ليگ شرکت کنم از خيلي‌ها شکست مي‌خورم. بنابراين در هفته‌ سوم در وزن 105 کيلوگرم وزنه مي‌زنم و تا آن زمان نيز شرايطم بهتر مي‌شود.

وي درباره تصميم خود مبني بر تغيير وزن گفت: مجبورم يک وزن بالاتر بيايم، زيرا چهار، پنج سالي است که در 94 کيلوگرم هستم و آسيب ديدگي‌هايم نيز افزايش يافته، به طوري که پايم که آسيب ديده بود هنوز خوب نشده، احساس مي‌کنم يک پاي ديگرم نيز درد مي‌کند. بنابراين بدنم ديگر توانايي اين وزن را ندارد.

محمدپور ادامه داد: مطمئنا اگر دچار آسيب‌ديدگي نمي شدم در اين وزن مي‌ماندم چرا که مدعيان 94 کيلوگرم به 105 رفته اند و اين وزن‌ خالي شده و بنابراين سال‌هاي ديگر خيلي راحت‌تر مي‌شود مدال گرفت.

وزنه‌بردار المپيکي ايران در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اين که با اين شرايط مسابقات جهاني را نيز از دست داده است؟ تصريح کرد: براي امسال فکر نمي‌کنم ديگر به مسابقات جهاني برسم. اما تا يک سال ديگر بدنم در وزن جديد جا مي‌افتد و شرايط بهتر مي‌شود. در حال حاضر نيز رکوردهاي محمدرضا براري و نواب نصير شلال به گونه‌اي است که اگر آن را در مسابقه تکرار کنند در سطح جهان مدال مي‌گيرند و رقابت با آنها سخت است.

وي گفت: اميدوارم شرايطم براي سال آينده بهتر شود تا بتوانم با آنها رقابت کنم. با اين وجود من در 94 کيلوگرم وزنه‌هايي را زدم که نزديک به وزنه‌هايي 105 کيلوگرم بود و اگر هشت تا 10 کيلوگرم وزنم را افزايش بدهم مي‌توانم با وزنه‌برداران مطرح دنيا در دسته 105 کيلوگرم رقابت کنم. البته اين را هم بايد در نظر گرفت که در ورزش هيچ چيزي را نمي‌توان پيش‌بيني کرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


يکشنبه 1393/05/19 09:44تعداد بازدید: 1034





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن