تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819487861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صداقت حرفه ای و شفافیت در قزوین قابل توجه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین محمدی:
صداقت حرفه ای و شفافیت خبرگزاری مهر در قزوین قابل توجه است
قزوین- خبرگزاری مهر: نماینده مردم قزوین، البر و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری مهر با انجام رسالت خود با صداقت حرفه ای و شفافیت در کار توانسته در اطلاع رسانی موفق عمل کند.



به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی عصر شنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری مهر قزوین از تلاش خبرنگاران این رسانه تقدیر و تشکر کرد. وی افزود: خبرنگاری حرفه ای تاثیرگذار و مهم در جامعه کنونی است و بدون کمک آنها نمی توان در بسیاری از امور به موفقیت رسید.

محمدی بیان کرد: با توجه به رسالت سنگینی که شما خبرنگاران برعهده دارید باید ارزش قلم خود را بدانید و با صداقت و تعهد در مسیر اطلاع رسانی حرکت کنید و بدانید اگر درست عمل کنید در استان و کشور نقش آفرین خواهید بود و کاری ماندگار را ارائه خواهید کرد.


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خبرگزاری مهر در استان قزوین بدون شک از رسانه های بسیار خوب استان است که به رسالت خود واقف است و توانسته با صداقت حرفه ای و شفافیت در اطلاع رسانی انجام وظیفه کند که انتظار داریم این مشی منصفانه را همچنان ادامه دهد.

وی اظهارداشت: در تهیه گزارشها به نیازهای اجتماعی و لایه های پنهان جامعه توجه و آنها را مطرح کنید تا انتقاد شما به کمک مسئولان بیاید و با تذکر رسانه ای شما سرعت حل مسائل بیشتر شود.

محمدی گفت: از عملکرد خبرگزاری مهر در قزوین اظهار رضایت داریم و امیدواریم با کمک مسئولان فرهنگی استان بتوانیم در حمایت از فعالان رسانه ای قزوین هم تلاش لازم را انجام دهیم. وی افزود: تلاش کنید با رعایت وجدان از تخریب دیگران و زیر سوال رفتن حیثیت افراد پرهیز شود وبا  انعکاس درست مشکلات شهری به مدیران هم کمک کنید.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار مهر از تلاش همه خبرنگاران استان تقدیر کرد.
 







 


۱۳۹۳/۵/۱۸ - ۱۸:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن