تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813269121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی به اردبیل می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: روحانی به اردبیل می‌رود
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مقصد بعدی سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت، استان اردبیل است که به زودی شاهد انجام این سفر می‌شویم.
کد خبر: ۴۲۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱ - 10 August 2014


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مقصد بعدی سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت، استان اردبیل است که به زودی شاهد انجام این سفر می‌شویم.

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: در این سفر که به زودی و با همراهی اعضای کابینه دولت یازدهم انجام می‌شود، سعی و تلاش مسئولان استانی و نمایندگان بر این است تا در رفع موانع و مشکلات توسعه استان اردبیل امتیازات خوبی را از دولت یازدهم دریافت کنیم تا بتوانیم زمینه حرکت جهشی و توسعه‌ای را در این استان رقم بزنیم.

وی با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار به تلاشگران این عرصه و سخت‌کوشان جبهه اطلاع‌رسانی تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا در مجلس در قالب طرحی اسباب ارتقا شغل خبرنگاری را با توجه به سختی این حرفه فراهم کنیم که در این بستر تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت خبرنگاران در اعتلای نظام اسلامی و در عرصه‌های بین‌المللی استفاده کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نقش رسانه‌ها را نقش ممتاز و شاخص در حرکت‌های رو به جلو و آگاهی‌بخش یاد کرد و گفت: در وانفسای کار اطلاع‌رسانی و تبلیغات و در حالی که شاهد مهندسی افکار عمومی از طریق رسانه‌های غربی و استکباری هستیم، باید قدر روشنگری رسانه‌های خودمان را در حوزه‌های مختلف بدانیم چرا که خبرنگاران ما با کمترین توقع و ادعا مجاهدانه در سنگر آگاهی و اطلاع‌رسانی عمومی و فراگیر با شفافیت تبیین مسائل حاضر هستند.

حقیقت‌پور تلاش خبرنگاران را در انعکاس اخبار بین‌المللی به ویژه رویدادهای عراق، سوریه و غزه یادآور شد و افزود: اخبار واقعی و صادقانه‌ای که در این زمینه منتشر می‌شود کار بسیار ارزشمندی است که قطعاً علیه استکبار جهانی نفرت تولید می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: حرکتی که امروز خبرنگاران انقلابی و جهادی ما در غزه با قلم، دوربین و میکروفن خود انجام می‌دهند با ارزش‌تر از موشک است چرا که با آگاه‌سازی سعی می‌کنند فضای ناامنی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه کار حرفه‌ای خبرنگاران کار با ارزش و همواره پیچیده با سختی‌ها و دشواری‌هاست که اسباب حرکت روشنگرانه را فراهم‌ می‌آورد، اضافه کرد: باید خبرنگاران همواره مورد احترام و توجه قرار گیرند تا با پشتیبانی روحی و روانی بتوانند در انجام وظیفه خطیر خود حضوری مؤثر و کارآمد داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن