تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803569985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدون وجود دليل و مدرک فوتبال را متهم به فساد نکنيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۴۷ب.ظ)
کفاشيان: بدون وجود دليل و مدرک فوتبال را متهم به فساد نکنيد رئيس فدراسيون در نشست مشترک مسؤولين فدراسيون با امام جمعه موقت تهران گفت: فيفا به عنوان متولي فوتبال جهان به خود کفايي رسيده و درآمد خود را از خود فوتبال بدست مي آورد.
به گزارش خبرگزاري موج، کفاشيان در ابتدا با اشاره به اقدامات انجام شده در امور فوتبال گفت: فوتبال يک ورزش نيست و ابعاد مختلف فرهنگي، اقتصادي و سياسي دارد. در بعد فرهنگي در مسابقات جام جهاني ديديم که ايرانيان زيادي نقاط مختلف دنيا با شور، علاقه و عشق به برزيل آمدند و با پوشيدن پيراهن تيم ملي و در دست گرفتن پرچم کشورمان تيم ملي را تشويق کردند. ايرانيان حاضر در اين مسابقات که حدود 5000 نفر بودند از جاي جاي جهان به اين کشور آمده بودند و حتي بسياري از آنها تا پاسي از شب در مقابل هتل تيم ملي حضور پيدا کرده و تيم ملي را تشويق مي کردند. در مسابقات جام جهاني و در بعد فرهنگي اقدامات بسيار موثري انجام پذيرفت و ساماندهي بسيار خوبي براي ايرانيان حاضر در برزيل انجام شد و از سوي ديگر هموطنانمان با حمايت قلبي و عملي خود به حمايت از تيم ملي حاکم به عمل بودند.
رئيس فدراسيون در مورد بعد سياسي ورزش فوتبال گفت: روساي جمهور بسياري از کشورها ضمن حضور در برزيل تيم ملي کشورشان مورد حمايت قرار مي دادند که کشور ما نيز از اين قاعده مستثني نبود و بعد از بازي خوب تيم ملي برابر آرژانتين، دکتر حسن روحاني – رئيس جمهور به ملي پوشان پيام تبريک دادند. از همه مهم تر بسياري از کشورها حيات خود را در فوتبال مي ديدند و تمام تلاش شان را جهت کسب عنوان در اين مسابقات انجام مي دادند با وجود حذف تيم هاي قدرتمندي مانند برزيل و آرژانتين از جام، باز هم توجه به اين ورزش در زمان برگزاري اين مسابقات توسط اين کشورها کاهش پيدا نکرد.
وي درباره بعد اقتصادي بيان کرد: امروز فدراسيون جهاني فوتبال – فيفا به عنوان متولي فوتبال جهان به خود کفايي رسيده و درآمد خود را از خود فوتبال به دست مي آورد. جالب اينجاست که 60% از درآمد حاصله براي فوتبال از حق پخش تلويزيوني است و مابقي آن نيز از تبليغات محيطي و فروش بليط و ساير مباحث است. در کشور ما با توجه به مقررات موجود امکان استفاده از آن وجود ندارد مثل قانون کپي رايت. در مورد بليط فروشي بهترين نمونه مسابقات جام جهاني است . در مرحله مقدماتي جام جهاني بليط از 90 تا 170 دلار به فروش مي رسيد، اما؛ در کشور ما براي رعايت حال هواداران مبالغ ناچيزي براي آن گرفته مي شود تا بتوانيم مشتاقان و علاقمندان زيادي را به ورزشگاه ها بکشانيم.
کفاشيان در ادامه با اشاره به بيان مطالبي در مورد فساد در فوتبال گفت: متاسفانه اخيرا صحبت هايي مطرح مي شود که تنها باعث نگراني جامعه است. زماني که باشگاه هايي مانند تراکتورسازي تبريز ، فولاد خوزستان و بسياري از ليگ هاي برتري در مسابقات شان در ورزشگاه ها شاهد حضور خيل عظيمي از هواداران هستند و اين نشانه علاقه مردم به فوتبال است و نبايد اين جمعيت کثير را بي جهت نگران کنيم.
وي در ادامه افزود: اشتباهاتي صورت گرفته و تخلفاتي در فوتبال وجود دارد اما ارگان هايي مانند کميته انضباطي، کميته اخلاق و استيناف هستند که به اين تخلفات نظارت دارند. کميته استيناف به آراي کميته انضباطي نظارت مي کند و کميته اخلاق فدراسيون فوتبال بيرون از مستطيل سبز با نظارت کامل فوتبال را زير نظر دارد و همه تخلفات را به صورت جدي بررسي و آراي خود را صادر مي کند به همين خاطر بدون وجود دليل و مدرک فوتبال را متهم به فساد نکنيد. مردم به فوتبال علاقه دارند و بايد به علايق آنها احترام گذاشت و از اين پديده اجتماعي قرن به درستي حفاظت کرد. ضمن اينکه اگر مدارک و مستنداتي وجود دارد از ارائه آن به مراجع ذي ربط استقبال مي کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن