تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804080813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربایجان شرقی: انقلاب اسلامی وارد مرحله دیگری از رشد و تعالی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار آذربایجان شرقی: انقلاب اسلامی وارد مرحله دیگری از رشد و تعالی شده است تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی به دنبال تثبیت سیاسی و امنیتی نظام درعرصه بین المللی اکنون وارد مرحله دیگری از رشد و تعالی شده است.


ˈ اسماعیل جبارزادهˈ شنبه در کارگاه آموزشی یکروزه علمی تخصصی اقتصاد مقاومتی که از سوی معاونت برنامه ریزی استانداری برپا شده است اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی از نظر سیاسی و امنیتی به ثبات کامل رسیده و در دنیا و منطقه کسی و یا کشوری معترض وجود انقلاب اسلامی نبوده و مردم و انقلاب اسلامی را قبول کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی وارد مرحله دیگری شده که باید از نظر اقتصادی خود را در بین کشورهای دیگر اثبات و تثبیت کند.
جبارزاده گفت: اگر برای رشد و تعالی نظام دو بال فرض کنیم یک بال آن ثبات سیاسی و امنیتی است و بال دیگر اقتصاد است و با توجه به اینکه مقوله سیاسی و امنیتی نظام به اثبات رسیده پس باید در زمینه اقتصاد نیز نظام به پایداری برسد.
وی با اشاره به تدوین سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: امروز نظام، رهبری و دولت به این باور رسیده اند که شرط حفظ نظام مسلح کردن مردم به اقتصاد پایدار است و برای رسیدن به اقتصاد پایدار برنامه منسجمی در اقتصاد مقاومتی پیش بینی شده است.
استاندارآذربایجان شرقی گفت: آنچه که دراین میان باید مورد توجه قرارگیرد این است که نباید به اقتصاد دولتی متکی باشیم چرا که این نوع اقتصاد در سنوات گذشته امتحان خود را داده و نمی توان با آن به اهداف عالی نظام رسید.
جبارزاده گفت: باید به نقش و تاثیر بخش غیردولتی و خصوصی در بخش اقتصاد توجه ویژه ای داشته باشیم واگر خواهان تاثیرگذاری درعرصه بین المللی هستیم باید به این بخش توجه کنیم.
وی با اشاره به ظرفیت های بالای انسانی و اقتصادی آذربایجان شرقی اظهار کرد: این استان به طورمسلم از استان های پیشرو در عرصه اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
جبارزاده گفت: آنچه که درگذشته موجب رکود اقتصادی دراین استان شده گسست بخش های تجاری و صنعتی از همدیگر بود و بخش خصوص به عنوان موتور اصلی و محرکه اقتصاد، کنار گذاشته شده و یا به کارهای غیرضروری و اداری درگیر شده بود.
وی خاطرنشان کرد: اگر سیاست های اقتصادی ادامه دار باشد به طور یقین بخش خصوصی با حاصل کردن اطمینان از این سیاست ها راه خود را پیدا خواهد کرد.
وی افزود: مطمئنم دستگاه های اجرایی استان درکنار بخش خصوصی با وحدت و یکپارچگی که در بین آنها وجود دارد از این بحران گذر خواهند کرد و استان و کشور از نظر اقتصادی نیز به تثبیت خواهد رسید.
7233/ 1495



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن