تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820615399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدل سازی ارتش ‌اسلامی راهکار امروز دشمن برای مقابله با اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:
بدل سازی ارتش ‌اسلامی راهکار امروز دشمن برای مقابله با اسلام است خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی فرمانده کل سپاه، گفت: شبیه سازی یا بدل سازی ارتش ‌اسلامی راهکار این ‌روز‌ها بلکه سال‌های اخیر دشمن برای مقابله با اسلام و به‌ویژه ایران است و گروه‌هایی همچون داعش نمونه‌های این مسأله هستند.
یادواره 28 شهید روستای طزره دامغان
0.471 مگابایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران شب گذشته در یادواره گرامیداشت یاد و خاطره 28 شهید سرافراز روستای طزره شهرستان دامغان که با حضور خانواده معظم شهدا، امام جمعه، مسؤولان و روحانیان و جمع کثیری از مردم شهید‌پرور در محل حسینیه این روستا برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی با تربیت و تجهیز و حمایت از گروه‌های اسلام نما آنها را در مقابل اسلام حقیقی و مسلمانان قرار داده است.
 وی خاطر نشان کرد: دشمن با بررسی سال‌ها مبارزه ملت ایران و شاگردان مکتب انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه دریافته است که برای ایستادن در برابر ملت اعتقادی و مذهبی ایران نیازمند ارتش‌های اعتقادی هستند و از این رو تفکرات افراطی عده‌ای متظاهر به اسلام و انسانیت را با پرچم و شعار دروغین دین به جان مسلمان انداخته‌اند.
 عروج هدف همه جنایات دشمن در منطقه را نابودی اسلام و انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: اندیشمندان نظام سلطه تفکر و اساسنامه انقلاب ما را متمایز با سایر انقلاب‌های دنیا و انقلاب‌های منطقه می‌دانند و اعتقاد دارند دلیل اصلی این تفاوت و به میدان آمدن پیر و جوان و زن و مرد در عرصه‌های مختلف داشتن سرچشمه‌ای به‌نام قیام کربلا است.
 مشاور فرمانده سپاه با اشاره به اینکه در طول دوران دفاع مقدس امام خمینی(ره) فرمانده نبرد ما با استکبار جهانی را خداوند عنوان کرد یا در چندین مرحله فرمودند این منطقه یا آن شهر را خدا آزاد کرد، گفت: دشمن به روشنی قدرت ایمان را در وجود رزمندگان ما درک کرده و از این رو می‌کوشد شبیه سازی کند همانطور که در هجوم وحشیانه اخیر اسرائیل به غزه اکثریت ارتش آنها را جوانانی تشکیل می‌دادند که قبل از کشتار مردم مظلوم غزه کتاب مقدس می‌خوانند.
 فرمانده پیشین سپاه ولی امر با بیان اینکه امروز مسلمانان یک سوم جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهند و از این رقم یک میلیارد و 550 میلیون از فرق مختلف اهل تسنن و 250 میلیون نفر مذاهب مختلف شیعی دارند، اضافه کرد: باید هوشیار باشیم و نگاه نظام سلطه را به این یک سوم از مردم دنیا رصد کنیم .
 مرکز و محور جبهه ما ولایت فقیه است
 عروج با یادآوری این مطلب که در واقع تمام کشورهای دنیا دشمن ما نیستند و ملت‌های بسیاری با راه و اندیشه انقلاب اسلامی همراهند افزود: تحلیل‌گران سیاسی جهان انقلاب‌ها را به شاخه‌های صنعتی، ادبی، مذهبی و علمی نقسیم می‌کنند و از این رو انقلاب مردم ما را انقلابی مذهبی و ملت ایران را بنیادگرای اسلامی خطاب می‌کنند.
 وی تصریح کرد: امروز در جهانی قرار گرفته‌ایم که هجمه فرهنگی بیش از هر زمان دیگری ما را تهدید می‌کند و اصطلاحا در عصر ناتوی فرهنگی قرار داریم و دشمن به هر وسیله می‌خواهد مبانی ضدارزشی مد نظر خود را به جامعه ما تزریق کند.
 مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران تأکید کرد: همچون دوران دفاع مقدس که هر لحظه‌اش جنگ بود، امروز دنیای کفر با ما در جنگی تمام عیار به سر می‌برد و در این میان جبهه ما صاحبی الهی دارد و مرکز و محورش ولایت فقیه است از این رو دشمن می‌خواهد محور حرکت ما را بمباران کند.
 عروج خاطر‌نشان کرد: امروز کار ملت انقلابی ما هزاران برابر از دوران انقلاب و دفاع مقدس سخت‌تر است زیرا تشخیص صحیح راه حق و باطل سخت است و تهاجم فرهنگی وسیع دشمن فضای جامعه را آلوده کرده، در این شرایط اگر بتوانیم دینمان را حفظ کنیم کار بزرگی انجام داده‌ایم./977/پ203/ب4



۱۳۹۳/۵/۱۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن