تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802523710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهالی رسانه قم از خبرنگاران عرصه مقاومت تقدیر کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



با صدور بیانیه ای؛
اهالی رسانه قم از خبرنگاران عرصه مقاومت تقدیر کردند خبرگزاری رسا ـ جامعه رسانه ای استان قم با صدور بیانیه ای، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و از خبرنگاران عرصه مقاومت تقدیر کردند.



 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جامعه رسانه ای قم در پی کشتار وحشیانه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی که بدون شک یکی از صفحات سیاه تاریخ بشریت را رقم زد و در آستانه روز خبرنگار، بیانیه ای را منتشر کرد. متن این بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز در شرایطی که منطقه خاورمیانه در آتش جهل و حقد گروه های تندرو که بدون شک ایادی دول استعماری و استکباری هستند، می سوزد، رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر مردم بی دفاع و بیگناه فلسطین بویژه ساکنان نوار غزه را مورد حملات نظامی وحشیانه خود قرار داده است.
اخبار و تصاویر منعکس شده در رسانه ها نشان دهنده اوج جنایات رژیم نامشروع صهیونیسaتی و وضعیت اسفبار مردم مظلوم فلسطین است و این در حالی است که مجامع جهانی مسئول و کشورهایی که خود را مدافع حقوق بشر و آزادی های مشروع انسانی می دانند و از سوی دیگر دولت هایی که نام اسلام را یدک می کشند، هنوز اقدام شایسته و بایسته ای برای توقف کشتار کودکان، زنان، مردان و سالخوردگان و غیر نظامیان انجام نداده اند.
ما اهالی رسانه، جامعه مطبوعاتی و خبرنگاران استان قم در پاسخ به حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری از مقاومت و ایستادگی ملت ستمدیده فلسطین، ضمن محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم جنایتکار صهیونیستی و تحرکات شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار مبنی بر ارسال تسلیحات جدید به رژیم صهیونیستی و  سکوت لابی کشورهای عربی، ضمن درخواست از خبرنگاران بین المللی برای ایفای رسالت خبری خود در انعکاس فجایع انسانی در غزه و دعوت رسانه های غربی برای انعکاس بی سانسور جنایات تکان دهنده نظامیان اسراییل، از خبرنگاران حاضر در مناطق غزه به خصوص رفح، شجاعیه، جبالیا، خان یونس، بیت حانون و ... که اقدام به انعکاس حقایق دفاع مردمی جنبش حماس و القسام و مقاومت مردم فلسطین می کنند، تقدیر می نماییم.
از سازمان های مدافع حقوق بشر و تمامی آزادی خواهان و ملت های مسلمان دعوت می کنیم برای محکومیت و اقدام عملی برای جلوگیری از کشتار کودکان، زنان و مردم بی دفاع غزه، توقف ارسال تجهیزات جنگی به نظامیان اسراییلی و پایان حمایت غرب از رژیم اسراییل و محاکمه سران رژیم صهیونیستی در دادگاه های بین المللی به جرم جنایت علیه بشریت، پیام آزادی‌خواهی و حمایت از مظلومان علی الخصوص مردم غزه را به گوش جهانیان برسانند.
در پایان دعا می کنیم در ذیل عنایات حق تعالی و تحت توجهات منجی جهان بشریت و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری شاهد تبلور فرهنگ مقاومت و نابودی رژیم جعلی اسرائیل باشیم.
گفتنی است این بیانیه از سوی خبرگزاری رسا، معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد قم، بسیج رسانه، خانه مطبوعات و بیش از 90 نفر از دبیران  و خبرنگاران خبرگزاری ها روزنامه ها و نشریات صادر شده است. حجت الاسلام محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رسایی مدیر مسئول هفته نامه 9دی،مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام جلالی مدیر شبکه قرآن دفتر قم،مصطفى آجورلو از نشریه مثلث و آقایان محمدرضا جاسم زاده جایروند، رسولیان، سید کاظم موسوی ازشبکه خبر، روح الله کرمانی از روزنامه ایمان، روح الله عباسپور، علیرضا استادیان، محمد آمره روزنامه عصرایرانیان ، محمد مهدی عنایت پور خبرنگار خبرگزاری حوزه، رستمی ،محمد جعفری، محمد ایلاقی حسینی از نشریه معرفت ادیان، سیدحسن طیب، محمد علی علیپور از روابط عمومی کانون های مساجد قم،محمد کاظم امینی، علی نورایی یگانه صدا و سیمای مرکز قم، محمد نیکخواه، علی باباجانی، محمد پورخان از خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید قنبری، حسین ابراهیمی،علیرضاعسگری، میثم محسنی، عباس صادقی مدیر دفتر خبرگزاری رسا در اصفهان، فرزاد مشایخی،رضا صالحی از سایت خبری تحلیلی همراز،حسین زمان زارعی، حسین حمزه، محمدرضادستاران،متین فیروزآبادی، سیدناصرسعیدی  از سایتبقیع، حسن صحرایی،حجت الاسلام رسول الله وردی
 مدیر دفتر خبرگزاری رسا در کرمان،محمد خامه یار نویسنده روزنامه های جام جم، محمدرضادستاران، حسن صحرایی، حسین محمدرضایی،سید محمد حسن شاهزیدی،سىد مهدى حسىینى، عزت الله خسروانی، مصطفی مقیسه، حسین عجمی، قاسم شفیعی، حجت الاسلام صدارت و..... از جمله امضاء کننندگان این بیانیه هستند/909/202/ع



۱۳۹۳/۵/۱۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن