تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813258915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تري: به سختي مي‌توانم انتقال لمپارد را باور کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تري: به سختي مي‌توانم انتقال لمپارد را باور کنم
کاپيتان چلسي پيوستن لمپارد به منچستر سيتي را شگفت‌انگيز خواند. تري مي‌گويد او همانند هواداران چلسي به سختي مي‌تواند اين انتقال را هضم کند و با آن کنار آيد.

شايد بتوان گفت که عجيب ترين انتقال بازيکن در ليگ برتر انگليس پيوستن فرانک لمپارد به منچسترسيتي باشد. لمپارد پس از سال ها حضور در جمع آبي پوشان لندن قراردادش را با اين تيم تمديد نکرد و به نيويورک سيتي آمريکا پيوست اما طولي نکشيد که او با باشگاه منچستر سيتي به توافق رسيد و حاضر شد تا به صورت قرضي براي قهرمان فصل قبل ليگ جزيره به ميدان برود.

به گزارش ايسنا، لمپارد چهره بسيار محبوبي در ورزشگاه استمفوردبريج است. او هر چند يک هافبک است اما بهترين گلزن تاريخ باشگاه چلسي به شمار مي‌آيد اما تصميم گرفت به منچسترسيتي برود که اين بدون شک باعث خشم هواداران چلسي شده است و هنوز آنها در شوک اين انتقال هستند.

علاوه بر هواداران چلسي بازيکنان اين تيم هم پيوستن لمپارد به سيتي را باور ندارند. جان تري، کاپيتان اين تيم گفت: تماشاگران به سختي مي توانند اين انتقال را درک کنند. خود من هم از اين انتقال شگفت‌زده شدم. هواداران لمپارد را يک قهرمان واقعي مي‌دانستند. ما بازيکنان چلسي هم به سختي مي‌توانيم با اين موضوع کنار بياييم. من با بازيکني مثل لمپارد همبازي نبوده‌ام. او واقعا خوب و روز به روز در حال پيشرفت بود.

دروگبا از بازيکناني است که تري همچون لمپارد با او خاطرات زياد و شيريني دارد که مهمترين آن قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا است. تري درباره بازگشت دروگبا به استمفوردبريج گفت: دروگبا الان هم بازيکن خوبي است. کنترل او حتي در تمرين هم سخت است. او از نظر بدني بسيار قوي است. حضور دوباره او در چلسي بسيار مهم است و به تيم کمک مي کند؛ چرا که دوست دارد همواره پيروز باشد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


شنبه 1393/05/18 13:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن