تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802940414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرج:خبرنگاران بازوان پرتوان مدیران کشور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه کرج:خبرنگاران بازوان پرتوان مدیران کشور هستند کرج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تاکید بر نقش ارزشمند خبرنگاران در ایران اسلامی گفت: خبرنگاران بازوان پرتوان مدیران کشور هستند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید محمد مهدی حسینی همدانیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج ، از خبرنگاران کشوربه عنوان افراد آرمانگرا، پرتلاش و با ایمان یاد کرد و افزود: خبرنگاران با وجود مشکلات ، صبورانه و بادقت اخبار کشور را رصد می کنند و صادقانه به اطلاع ارکان مختلف جامعه می رسانند.
وی کار خبرنگار را تلاشی سخت در جامعه دانست و گفت: خبرنگار از اقدام ملامت کنندگان نمی هراسد و به تکلیف خود که همانا اطلاع رسانی صحیح می باشد، عمل می کند.
وی نقش صاحبان قلم و خبرنگاران در جامعه اسلامی را اساسی دانست و با اشاره به تلاش ارزشمند و شبانه روزی خبرنگاران در دوران هشت سال دفاع مقدس یاد شهدای عرصه خبر را گرامی داشت.
نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: اگر خبرنگار به رسالت خبری خود خوب عمل کند منادی وحدت و همدلی در جامعه اسلامی خواهد بود.
وی رسالت خبرنگار را انتقال مشکلات جامعه به مسوولان دانست و تاکید کرد: خبرنگار باید اخبار صحیح را با سرعت به اطلاع مسوولان و مردم برساند که این اطلاع رسانی به موقع بسیار اثربخش است.
امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به انعکاس اخبار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از سوی خبرنگاران، بیان داشت: اطلاع رسانی گسترده و به موقع خبرنگاران موجب روشن شدن اذهان جهانی در خصوص جنایات صهیونیست علیه مردم بی دفاع فلسطین و برقراری آتش بس موقت میان صهیونیست ها با مقاومت شد.
وی انتقاد منصفانه را از وظایف خبرنگاران دانست و تاکید کرد: خبرنگار نباید در ارایه خبر در جامعه روح ناامیدی را منتشر کند بلکه باید با انتقال صحیح اخبار برطرف کننده مشکلات در جامعه باشد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز،17 مرداد ماه روز خبرنگار را به تمام جهادگران عرصه خبر تبریک گفت و برای خبرنگاران آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

*** تلاش آمریکا در راستای تقویت رژیم صهیونیستی
نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به 23 مرداد ماه سالروز پیروزی شکوهمند حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه اظهار کرد: دولت آمریکا همواره سعی می کند تا از تزلزل رژیم صهیونیستی در منطقه جلوگیری کند و در عین حال به دنبال تقویت این رژیم غاصب می باشد.
وی نابودی رژیم صهیونیستی را جزو آرمانهای اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسوولان نظام اسلامی همواره بر حمایت از آرمانهای مردم فلسطین تاکید دارند.
حسینی همدانی هدف آمریکا و صهیونیست ها در منطقه را به دست گرفتن ابتکار عمل در منطقه دانست و بیان داشت: جنگ 33 روزه که منجر به شکست مفتضحانه ارتش رژیم صهیونیستی درمقابل حزب الله لبنان شد از عنایات الهی برای مقاومت اسلامی و مردم منطقه بود.
وی شکست های چند ساله اخیر رژیم صهیونیستی در جنگ های 33 روزه لبنان، 22 روزه، هشت روزه و همچنین جنگ 30 روزه غزه را نشانه اقبال مردم به مقاومت اسلامی دانست و افزود: رژیم صهیونیستی طی سالهای اخیر از شکست های پی در پی از مسلمانان درس نگرفته است.
امام جمعه کرج هدف ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ 30 روزه غزه را نابودی تونل ها و مقاومت اسلامی فلسطین دانست و اظهار داشت: ارتش رژیم صهیونیستی نه تنها موفق به اجرای اهداف خود در غزه نشد بلکه مقاومت اسلامی در این جنگ موفق به ساخت 30 تونل دیگر در فلسطین اشغالی شد.
وی با اشاره به شهادت حدود دو هزار فلسطینی و مجروح شدن حدود 10 هزار نفر دیگر توسط ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه، اضافه کرد: اوج مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین در جریان جنگ غزه محکوم نکردن جنایات صهیونیست ها توسط سازمان ملل متحد و سازمان های به اصطلاح حقوق بشری بود.
وی جنگ غزه را جنگ وحدت آفرین برای فلسطینیان دانست و گفت: با این حال شمار زیادی از فلسطینیان در این جنگ به شهادت رسیده و تعدادی زیادی نیز مجروح شدند ولی این جنگ نه تنها موجب ناامیدی مردم از آرمانهای مقاومت نشد بلکه حمایت مردم فلسطین از مقاومت اسلامی افزایش چشمگیری یافت.

***گروهک تروریستی داعش عامل صهیونیست ها
امام جمعه کرج اقدامات گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق را در جهت منافع غرب و رژیم صهیونیستی در منطقه دانست و بیان داشت: این گروهک تروریستی به دنبال هدف قرار دادن اعتقادات اسلامی در منطقه است.
وی افزود: داعش در منطقه به دنبال پیروی از برنامه های غرب برای ارایه چهره خشن از اسلام است که ما باید با برهان دینی و استدلال با تفکر تکفیری مقابله کنیم.

***حسد موجب نابودی اعتماد در جامعه
نماینده ولی فقیه در استان البرز در قسمتی دیگر از سخنان خود حسد را موجب دوری روح و روان از آرامش دانست و بیان کرد: حسادت وحدت اجتماعی را در جامعه هدف قرار داده و موجب خیانت در جامعه می شود.
وی بزرگترین شاخصه حسود را راضی نبودن به قسمت الهی دانست و افزود: حسود منکر عدل خداست در صورتیکه خداوند به تمامی انسانها نعمت های فراوانی عنایت کرده و خداوند برای همه انسانها خیر و خوبی می خواهد .
وی ادامه داد: حسود با عملکرد خود به خدا معترض است و می گوید که چرا خدا به او نداده و به دیگری داده است.
حسینی همدانی حسودی را بیماری خطرناکی دانست که انسان به دلیل زیاده خواهی موجب هلاک خود در دنیا و آخرت می شود.
وی حسادت را سرفصل تمامی عیب های انسان دانست و راه نجات از این رذیله اخلاقی را یاد خدا و قیامت برشمرد.ک/2
693/ / 691 / 1539



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن