تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820287598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلان: هنوز از نظر ذهني و بدني آماده نيستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بلان: هنوز از نظر ذهني و بدني آماده نيستيم
سرمربي پاري سن ژرمن از تساوي برابر رنس در نخستين بازي هفته جديد ليگ فرانسه نارحت است. او مي‌گويد تيمش شايسته کسب سه امتياز اين ديدار بوده است.

پاري سن ژرمن در نخستين بازي خود در فصل جديد ليگ فرانسه با تساوي دو بر دو برابر رنس متوقف شد تا قهرمان فصل قبل در نخستين گام امتياز از دست دهد.

به نقل از ايسنا، لوران بلان سرمربي پاري سن ژرمن از تساوي تيمش در اين ديدار خارج خانه ناراحت است. او در نشست خبري بعد از بازي گفت: در نخستين بازي رسمي خود که در سوپر جام فرانسه برگزار شد به پيروزي رسيديم، اما در آغاز فصل جديد ليگ امتياز از دست داديم و اين واقعا ناراحت کننده است. تساوي نااميدکننده‌اي به دست آورديم و اين مرا بسيار ناراحت کرده است.

او ادامه داد: در نخستين ديدار فصل قبل هم برابر مونپليه بسيار اذيت شديم و در نهايت هم به تساوي دو بر دو برابر اين تيم دست يافتيم. تساوي فصل قبل براي ما تکرار شد. با اين حال بايد بگويم که ما بازي خوبي را برابر رنس به نمايش گذاشتيم و از تيم حريف بهتر بوديم. براي پيروزي به ميدان رفته بوديم. نهايت تلاش خود را در ميدان داشتيم. براي پيروز شدن دست به هر کاري زديم و حريف را تحت فشار قرار داديم. مي‌توانستيم پيروز از ميدان خارج شويم. فرصت‌هاي زيادي را بر روي دروازه حريف خلق کرديم، اما متاسفانه نتوانستيم از اين فرصت استفاده کنيم.

سرمربي موفق پاري سن ژرمن که در نخستين فصل حضورش اين تيم را قهرمان کرد، ادامه داد: با تمام احترامي که براي تيم حريف قائل هستم، اما بايد بگويم که ما شايسته پيروزي در اين ديدار بوديم. مي‌توانستيم پيروز اين ميدان باشيم چرا که سرتر از تيم حريف بوديم. فرصت‌ها را يکي پس از ديگري از دست مي‌داديم. اصلا باور نمي‌کنم چنين فرصت‌هايي را به اين راحتي از دست داده باشيم. به هر حال اين فوتبال است و بايد با آن کنار آمد.

بلان در پايان سخنان خود گفت: تساوي اصلا نتيجه عادلانه‌اي نبود. در نيمه نخست فرصت‌هاي زيادي را از دست داديم. در نيمه دوم هم تيم برتر ميدان بوديم و بارها صاحب موقعيت گلزني شديم. البته در اين نيمه به حريف هم اجازه داديم تا خودنمايي کند و به دروازه ما نزديک شود. براي پيروز شدن بايد نهايت تمرکز را داشت و از فرصت‌هاي به دست آمده نهايت استفاده را برد که ما چنين نکرديم. اين نشان مي‌دهد که ما هنوز کاملا آماده نشده‌ايم. اگر کسي به من بگويد که پاري سن ژرمن الان از نظر فني و بدني در شرايط خوبي قرار ندارد من قبول مي‌کنم اما در ديدار امشب(جمعه) سرتر از حريف بوديم و تيمم را شايسته کسب سه امتياز مي دانم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


شنبه 1393/05/18 09:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن