تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819499635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بناب: اختلاط زن و مرد در محیط کاری، اجتماعی و تحصیلی از بمب اتم خطرناک تر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بناب: اختلاط زن و مرد در محیط کاری، اجتماعی و تحصیلی از بمب اتم خطرناک تر است تبریز - ایرنا - امام جمعه بناب با بیان اینکه برخی اختلاط زن و مرد در مراکز متعدد کشور از بمب اتمی خطرناک تر است، گفت: متاسفانه می بینیم که مسوولان در این زمینه با بی توجهی به تبعات ناخوشایند این پدیده زشت، مسایل و الگوهای بین المللی را بهانه قرار می دهند.


حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نمازجمعه این شهر افزود: در حالی که امروزه غربی ها از اختلاط زن و مرد پشیمان و قصد تفکیک جنسیت و اصلاح امور دارند، برخی ها پس از گذشت 35 سال از عمر انقلاب می خواهند از این کار حمایت کنند.
امام جمعه بناب تاکید کرد: باید فاصله و حریم زن و مرد در محیط های مختلف رعایت شود، چون هر لحظه امکان گناه و خطر وجود دارد و طلاق های چشمگیر، بی بند و باری ها و ناهنجاری ها نتیجه همین اختلاط هاست.
حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با اشاره به اهمیت ازدواج بموقع و آگاهانه گفت: این نوع ازدواج یک دنیا آرامش، کمال و نشاط برای زن و مرد هدیه می کند.
وی اظهار کرد: برای ترویج ازدواج آسان و بموقع مجاهدت لازم است، بنابراین همه تشکیلات و ارگان ها باید دست به دست هم داده و در حد توان خود گام های اساسی بردارند که دادن امتیاز به متقاضیان واجد شرایط ازدواج مثل وام خودرو، مسکن و حتی معافیت سربازی لازمه آن اقدامات است.
خطیب جمعه بناب در ادامه خاطرنشان کرد: باید برای گسترش فرهنگ ازدواج بموقع و آسان جوانان چاره اندیشید چون درغیراین صورت پیامدهای منفی آن را نمی توان جمع کرد و با قوه قهریه هم نمی توان آن را جبران کرد.
حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه ازدواج بموقع نصف مشکلات حاد کشور را که مربوط به جوانان می شود حل می کند، اظهار کرد: اکنون مواردی در بین جوانان بوجود آمده که احساس می شود ازدواج برای آنان از آب و نان هم واجب تر است.
587/7230



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن