تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804537586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله ی ناکام به فرودگاه دمشق/تارومار تروریست ها با تاکتیک جدید


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حمله ی ناکام به فرودگاه دمشق/تارومار تروریست ها با تاکتیک جدید


تلاش تروریست ها برای حمله به جاده فرودگاه دمشق خنثی شد. شلیک گلوله های خمپاره و کاتیوشای تروریستها به کودکان دمشق، آنهارابرای همیشه معلول می کند. تاکتیک کمین ارتش سوریه، تروریست ها را در مناطق مختلف تارومار کرد. محموله کمک دارویی صلیب سرخ به حلب رسید به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارتش سوریه، تلاش تروریست ها را برای حمله به جاده فرودگاه بین المللی دمشق به منظور تعلیق پروازهای این فرودگاه، خنثی کرد.

نیروهای ارتش سوریه در عملیات خود، شماری از تروریست ها را کشته و برخی را نیز زخمی کردند.
فرودگاه دمشق
حرکت طبیعی در فرودگاه بین المللی پایتخت سوریه ادامه دارد و اخبار مغرضانه و دروغ برخی منابع خبری درخصوص تعطیلی این فرودگاه، صحت ندارد.

ارتش سوریه همچنین چندین مرکز ایست و بازرسی در داخل شهر دمشق را برچید که حکایت از بهبود اوضاع امنیتی این شهر دارد. حمله به کودکان دمشق گروه تروریستی موسوم به «اتحاد اسلامی سربازان شام» با شلیک گلوله های خمپاره و کاتیوشا شماری از کودکان یکی از محلات دمشق را به قتل رساند و شماری دیگر را مجروح کرد. به گزارش ابوطالب بوحیه، خبرنگار شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، این گروه چند روز پیش، وعده شلیک گلوله های خمپاره و کاتیوشا را به دمشق داده بود که روز گذشته این وعده را عملی کرد.
حمله تروریست ها به کودکان در دمشق
تعدادی از مجروحان این اقدامات تروریستی برای همیشه معلول شده اند. همه این مجروحان غیر نظامی هستند، اما این گروه ادعا می کند که افراد نظامی را هدف قرار داده است. یک کودک دمشقی در این باره گفت:«گلوله خمپاره جلوی من اصابت کرد و من مجروح شدم». یک جوان دمشقی مجروح شده نیز گفت: «من جلوی خودرو ایستاده بودم که گلوله ای نزدیک من اصابت کرد و یک دفعه افتادم و چیزی نفهمیدم و سپس خود را روی تخت بیمارستان دیدم».
کودک دمشقی
یک فرد میانسال مجروح تصریح کرد: «ظرف چند ثانیه، گلوله های خمپاره تروریست ها مانند باران به سمت تعدادی از اهالی دمشق شلیک شد، اما گروههای تروریستی باید بدانند که با وجود مجروح شدن، ما قوی هستیم. ما قوی هستیم و در مقابل تروریست ها مقاومت می کنیم». این شبکه افزود بنا بر اعلام منابع پزشکی دمشق، گروه «اتحاد اسلامی سربازان شام» با شلیک پنجاه و نه گلوله خمپاره و کاتیوشا، تنها در یک روز دهها تن را به قتل رساند و دهها تن دیگر را مجروح کرد. پزشک یکی از بیمارستان های دمشق به خبرنگار روسیا الیوم گفت:«در بیست و چهار ساعت گذشته، سی مجروح با جراحت های متوسط و بالا را پذیرش کردیم که اغلب کودک بودند. همه این مجروحان غیر نظامی بودند». تارومار تروریست ها، آغاز تنفس مصنوعی تروریست ها در حمله نیروهای ارتش سوریه به مواضع شورشیان این کشور در جسر الشغور، در شمال سوریه، دست کم 13 نفر از شورشیان کشته شدند. نیروهای ارتش سوریه، مواضع «تروریست ها» را در نزدیکی شهرک تل الذهب در منطقه کوهستانی جسر الشغور در استان ادلب هدف قرار دادند که بر اثر این اقدام، شماری از آنها کشته شدند. تعدادی از شورشیان کشته شده خارجی هستند. همچنین، دهها نفر از «تروریست ها» در شهرک لتمنه در حومه شمالی استان حما در مرکز سوریه کشته شدند. در استان جنوبی درعا هم سربازان ارتش سوریه، تعداد زیادی از شورشیان را در مناطق مختلف این استان که محل ظهور بحران طولانی مدت سوریه قلمداد می شود، کشتند. یگانهایی از ارتش سوریه، شمار بسیاری از تروریستها را در مناطق مختلف حلب و حومه آن، خان شریف، واقع در ریف دمشق و حومه قنیطره و حمص به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند. یگانهای مزبور همچنین یورش تروریستها به یک پست بازرسی در حومه شهر درعا را ناکام گذاشتند.
دانلود

یک یگان از ارتش نیز دهها تروریست را در هنگام ورود به شهرک لطامنه در حومه شمالی شهر حماه به هلاکت رسانده و تجهیزات جنگی آنها را منهدم کرد.

یک مقام نظامی گفت: یگانهایی از نیروهای مسلح، مراکز تجمع تروریستها در دو روستای وقم و البستان را مورد حمله قرار دادند که یر اثر آن شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

نیروهای ارتش سوریه در مناطق مختلف از جمله حلب و حمص خسارات و تلفات سنگینی به تروریست ها وارد کردند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند. واحدهای ارتش سوریه به عملیات خود علیه تروریست های مسلح در مناطق مختلف سوریه ادامه می دهند. نیروهای ارتش، تعدادی از تروریست ها را در بخش های مختلف منطقه در خان الشیخ به هلاکت رساندند و همزمان با آن واحدهای دیگر ارتش نیز در الملیحه به عملیات خود ادامه دادند و طی آن شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند. عملیاتی نیز در منطقه شیفونیه در مزارع دوما انجام شد که طی آن برخی مواضع و مخفیگاه های تروریست ها از جمله انبارهای مهمات تروریست ها منهدم شد و شماری از آنها به هلاکت رسیدند و زخمی شدند. گروهی از تروریست ها نیز در مناطق مختلف حومه ادلب به هلاکت رسیدند که برخی از آنها از اتباع خارجی بودند. شماری از تروریست ها نیز در مناطق اطراف خیابان اردن و مسجد جامع بلال حبشی در درعا البلد به هلاکت رسیدند و تلاش تروریست ها برای حمله به یکی از پایگاه های نظامی در اطراف بصری الشام در حومه درعا ناکام گذاشته شد. حومه حمص نیز شاهد انهدام مواضع تروریست ها در مناطق مختلف بود که طی آن شماری از آنها به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند.
ارتش سوریه
در حماه نیز دهها تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و خودروهای آنها منهدم شد. مواضع تروریست ها در مناطق مختلف حلب هدف قرار گرفت و به هلاکت شماری از آنها انجامید. برخی از تروریست ها نیز در حومه قنیطره به هلاکت رسیدند و سلاح ها و مهمات آنها منهدم شد.

گروه های مسلح تروریست که از عرسال لبنان گریختند در کمین نیروهای ارتش سوریه و آتش سنگین آنها گرفتار شدند. ارتش سوریه با گروهی از افراد مسلح فراری از عرسال لبنان که پس از درگیری با ارتش لبنان به سمت منطقه قلمون در سوریه گریختند، درگیر شد. ارتش سوریه تعدادی از خودروها و تجهیزات آنها را هدف قرار داد و دهها تن از آنها را به هلاکت رساند یا زخمی کرد. برخی از گروه های مسلح کوشیدند به مناطق و روستاهای قلمون در سوریه که قبلا از آنجا خارج شده بودند، بگریزند، اما ارتش سوریه، افراد مسلح را در این مناطق از زمین و هوا هدف حملات خود قرار داد.
دانلود ثابت محمد، کارشناس نظامی سوری گفت: گروه های تروریستی داعش در عرسال می کوشند به سوریه بازگردند، اما نیروهای ارتش سوریه کاملا برای مقابله با این گروه های تروریستی هوشیار هستند. حسن حسن کارشناس مسائل نظامی و راهبردی نیز گفت: طبیعی است که فرماندهان عملیاتی پیش بینی کنند کسانی که از عرسال فرار می کنند، به سمت مناطق مختلف سوریه خواهند آمد. بر همین اساس کمین هایی در مسیر آنها ایجاد کردند و با استفاده از برخی تاکتیک ها گروه های مسلح فراری از عرسال را وادار کردند در مسیر آتش ارتش سوریه حرکت کنند. بیشتر گروه های مسلح فراری از عرسال در کمین آتش ارتش و نیروهای مسلح سوریه و به خصوص در مناطق واقع بین عرسال لبنان و قلمون سوریه گرفتار شدند. ثابت محمد، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توپخانه در فاصله بسیار نزدیک به مرزهای سوریه و لبنان مستقر است. این توپخانه در مناطقی مستقر شده است که دید کافی داشته باشد و بتواند اهداف را به صورت مستقیم و غیر مستقیم مورد حمله قرار دهد. حسن حسن نیز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: درباره گروه های تروریستی مثل داعش و جبهه النصره، وقتی سر افعی قطع می شود بدن آن به کلی فلج و دچار سردرگمی می شود. این اتفاق برای گروه های مسلح در مناطق کوهستانی فلیته و مناطق مجاور عرسال افتاده است. در ادامه گزارش آمده است: شکست های پی در پی جبهه النصره و داعش در سوریه و لبنان اختلافات زیادی بین آنها به وجود آورده است و ارتش سوریه همچنان هوشیار است تا به آنها اجازه ندهد بار دیگر در قلمون متمرکز شوند. ارسال محموله دارویی به حلب کمیته بین المللی صلیب سرخ، با همکاری مقامات سوری، یک محموله دارویی به مناطق المنبج و الباب در حومه حلب ارسال کرد. محموله کمک های دارویی صلیب سرخ با همکاری دولت سوریه و با هدف تامین خدمات درمانی برای شهروندان، برای اهالی مناطق المنبج و الباب در حومه حلب ارسال شد. این محموله که برای بیمارستان های باسل الاسد در المنبج و بیمارستان ملی الباب ارسال شده است، شامل داروهای مختلف از جمله سرم، داروهای ضد التهاب و تجهیزات دیگر است که برای سه ماه در هر یک از این بیمارستان ها کفایت می کند. این محموله دارویی در چارچوب تلاش ها برای تامین خدمات بهداشتی و درمانی برای شهروندان تهیه شده است.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن