تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819947311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگي فرماندهي انتظامي هرمزگان به منظور ارتقاي امنيت خطوط لوله گاز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۳۶ب.ظ)
اعلام آمادگي فرماندهي انتظامي هرمزگان به منظور ارتقاي امنيت خطوط لوله گاز با هدف ارتقاء همکاريها و افزايش ضريب امنيتي محدوده تحت پوشش منطقه شش عمليات انتقال گاز در استان هرمزگان، نشست همکاريهاي امنيتي با حضور فرماندهي استان هرمزگان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين نشست مدير منطقه شش علاوه بر تشريح حوزه عملياتي اين منطقه در استانهاي هرمزگان، کرمان و سيستان و بلوچستان به برخي نيازها و روشهاي افزايش ضريب امنيتي خطوط و تاسيسات اشاره کرد و ضمن تشکر از حمايتهاي نيروي انتظامي، ارتقاءکيفي و کمي همکاريها را خواستار شد.
علي صفر عليزاده در اين رابطه گفت: ما از زحمات نيروي انتظامي در پوشش امنيتي ضمن اذعان به محدوديتها تشکر ميکنيم و هدفمان از اين نشست افزايش همکاريها، تعاملات و ارتقاء کيفي اقدامات مشترک است.
وي ادامه داد: با توجه به توسعه خطوط، استفاده از ظرفيت پاسگاه هاي انتظامي که در مجاورت خطوط و تاسيسات منطقه در محدوده هرمزگان قرار دارند به افزايش ضريب امنيتي بسيار کمک مي کند.
فرمانده انتظامي استان هرمزگان نيز در اين نشست ضمن برجسته شمردن نقش صنعت گاز در توسعه هرمزگان به تامين امنيت انتقال پايدار گاز اشاره کرد و افزود: اهميت گاز از نظر ما بيشتر از يک منبع انرژي است و نقش موثري در فعاليت صنايع و اشتغال دارد.
سردار يگانه ادامه داد: يکي از راهکارها افزايش گشتها در محدوده خطوط و تاسيسات و گزارش موارد مشکوک است که اين مسئله به پاسگاه ها استان هرمزگان اعلام ميشود و در خصوص موارد خاص که نياز به بازديد مستمر دارد، ظرفيت پليس پيشگيري آماده همکاري است.
يگانه همچنين به ساخت و سازهاي غير مجاز در حريم خطوط اشاره کرد و گفت: پاسگاه هاي انتظامي در محدوده تحت پوشش خود به ساخت و سازهاي غير مجاز نيز توجه خواهند کرد و گزارشات نيز با منطقه هماهنگ ميشود و در موارد حقوقي نيز نيروي انتظامي از ظرفيتهاي قانوني براي حمايت از انتقال پايدار گاز آماده همکاري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن