تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815286956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش حکومت بر قلب ها ست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش حکومت بر قلب ها ست خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش حکومت بر قلب ها، تکریم ارباب رجوع، احترام، منزلت، هویت و معنویت معلم است.
۱۳۹۳ شنبه ۱۸ مرداد ساعت 07:55



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علی اصغر فانی در گردهمایی مشترک مدیران کل استانهای و شورای معاونین، در مجموعه رفاهی – فرهنگی شماره یک معلمان، مهم ترین سیاست را تربیت مدیر برای آینده آموزش و پرورش دانست واظهارکرد: جوان گرایی، تربیت نیرو و استفاده از توانمندی خانم ها در اولویت برنامه ها قرار دارد. وزیر آموزش و پرورش، تقویت نماز در ادارت و مدارس را منوط به حضور فعال مسئولان و مدیران عنوان و تصریح کرد: صرفه جویی منابع انسانی منجر به کیفیت بخشی در سیستم آموزشی کشور می شود. وی تعدیل پرسنل وزارت آموزش و پرورش از یک میلیون به 800 هزار را مهمترین عامل رشد و ایجاد انگیزه در سایر کارکنان دانست و اضافه کرد: با عملی شدن سیاست تعدیل نیرو حقوق معلمان 25 درصد رشد می کند. فانی از بازنشسته شدن پیش از موعد 30 هزار نیروسخن گفت و تاکید کرد: با اجرای برنامه افزایش ساعات کار معلمان از 24 ساعت به 30 ساعت وافزایش حقوق آنان به تناسب این افزایش ساعت، از نیروهای انسانی کاسته و حقوق نیز افزایش می یابد. وی بار دیگر بر استفاده از ظرفیت خالی مدارس غیر انتفاعی تاکید و بیان داشت: خرید خدمات آموزشی می تواند بار مدارس دولتی را کاهش دهد و به زودی صندوق توسعه ملی وام هایی را در اختیار موسسان مدارس غیردولتی برای توسعه و تجهیز قرار خواهد داد. فانی تجمیع فعالیت های رفاهی فرهنگیان را یادآورشد و تصریح کرد: با بهره گیری از امکانات بخش خصوصی درمانگاه ها، فروشگاه ها و خانه های معلم، توانمند تر از گذشته در خدمت معلمان خواهند بود. وی از ثبت نام 86 درصد دانش آموزان در کشور خبر داد و افزود: در ثبت نام دانش آموزان دقت کنید تا مردم دچار زحمت نشوند. وزیر آموزش و پرورش المپیادهای مدارس را طرحی موفق و موجب نشاط آوری در دانش آموزان بیان کرد و ابراز داشت:کتاب های هشتم و چهارم باز تالیف شده وتوصیه می شود استفاده از بسته های آموزشی در مدارس نهادینه شود.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن