تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816466066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهاوندیان: رئیس جمهوری اهمیت زیادی برای توسعه ناوگان ریلی قائل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نهاوندیان: رئیس جمهوری اهمیت زیادی برای توسعه ناوگان ریلی قائل است اراک – ایرنا- رییس دفتر رییس جمهوری گفت: دکتر روحانی برای توسعه ناوگان ریلی کشور اهمیت زیادی قائل است و برنامه های خوبی در این راستا وجود دارد.


دکترˈمحمد نهاوندیان ˈ روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: اتصال سواحل خلیج فارس به شمال کشور از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی و زمینی یکی از برنامه های مهم است که اشتغالزایی زیادی نیز به همراه دارد.
وی هم چنین اقدامات دولت برای خرید گندم از کشاورزان و اعلام به موقع قیمت آن را دلیل افزایش خرید این محصول مهم کشاورزی دانست و اظهار کرد: خرید گندم از چهار میلیون تن در سال گذشته به هفت میلیون تن در سال جاری رسیده است.
سرپرست نهاد ریاست جمهوری، سرمایه گذاری بخش خصوصی و خارجی را برای اقتصاد کشور ضروی عنوان کرد و گفت: منابع دولتی کفاف پروژه های بزرگ کشور را نمی دهد.
وی اضافه کرد: دولت باید چابک شود تا بتواند مسائل و مشکلات کشور را حل کند و کارها به آسانی توسط مردم انجام شود.
دکتر نهاوندیان با بیان اینکه باید فضای جامعه برای پذیرش سرمایه گذاری آماده شود ، گفت: با فضای جدید مناسبات، زمینه برای سرمایه گذاری خارجی در ایران فراهم است.
وی با یادآوری اینکه پروژه بزرگ ریلی اصفهان، شهرکرد، اهواز یکی از پروژه هایی است که اینک سرمایه گذار دارد، بیان کرد: باید فضا برای سرمایه گذاری به گونه ای مهیا شود که مردم نسبت به آینده اقتصاد احساس اعتماد کنند.
وی تاکید کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده که مردم همانند دفاع مقدس به میدان آیند و موجبات پیشرفت همه جانبه اقتصاد کشور را فراهم کنند، زیرا بدون حضور مردم کارها به پیش نمی رود.
وی طرح تحول نظام سلامت را یکی از اقدامات مهم دولت عنوان کرد و گفت: باید به گونه ای عمل شود که مردم شیرینی این طرح را احساس کنند و نباید اعتبارات این طرح صرف حل سایر مشکلات به جا مانده از گذشته شود.
وی با طرح مسئله ای به نام ˈ صلاح مدیریتی ˈ گفت: در گذشته تعداد نیروهای یک واحد بزرگ صنعتی از شش هزار و 500 نفر به 21 هزار نفر افزایش یافته ولی تولید آن واحد تغییر محسوسی نکرده است.
رئیس دفتر رییس جمهوری اظهار کرد: در نقشه توسعه بلند مدت کشور باید آرام آرام پایتخت اقتصادی کشور تغییر کند و اراک از این نظر می تواند نقش آفرینی کرده و ارتباط خود با سایر استانهای صنعتی را تقویت کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک نیز در این دیدار با تشریح وضعیت راهها، حمل و نقل و بهداشت استان گفت: رسیدگی به وضعیت بیمارستانهای اراک به ویژه بیمارستان ولیعصر ( عج ) و آیت الله خوانساری ضروری است.
آیت الله ˈ قربانعلی دری نجف آبادی ˈ خواستار توجه بیشتر به وضعیت راه آهن اراک – تهران شد و افزود : سرعت قطار در این مسیر به دلیل برخی مسائل فنی کم است و به همین دلیل مردم از آن استقبال نمی کنند.
استاندار استان مرکزی نیز با بیان اینکه استان در مسیر تردد نقاط مختلف کشور قرار دارد، گفت: بیمارستان ولی عصر( عج ) اراک بیش از50 سال قدمت دارد و پاسخگوی نیاز منطقه و مجروحان تصادفات جاده ای نیست.
ˈ محمد حسین مقیمی ˈ افزود: رایزنی با مسوولان کشور برای تامین اعتبار طرح بازسازی بیمارستان ولی عصر( عج ) اراک انجام شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز با بیان اینکه این دانشگاه بدهکارترین دانشگاه کشور است، خواستار مساعدت مسوولان کشور برای حل مشکلات بهداشت و درمان استان شد.
دکتر ˈحسن طاهر احمدیˈ گفت: به دلیل استخدامهای فاقد مجوز هم اکنون بخش مهمی از درآمدهای اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی صرف پرداخت حقوق می شود و موافقت برای پرداخت حقوق پرسنل از اعتبارات عمومی ضروری است.
دکتر نهاوندیان در سفر یک روزه خود به اراک در نشست شورای اداری استان مرکزی نیز شرکت می کند.ک/2
559



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن