تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگي تهراني‌ها براي اعزام به غزه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اعلام آمادگي تهراني‌ها براي اعزام به غزه
در حالي كه رژيم صهيونيستي براي چندمين بار متوالي با نقض آتش بس، بسياري از شهروندان غزه را به خاك و خون كشيد، ميعادگاه‌هاي نماز جمعه در ايران اسلامي روز گذشته صحنه راهپيمايي و اعلام انزجار از اين رژيم كودك‌كش بود.


در حالي كه رژيم صهيونيستي براي چندمين بار متوالي با نقض آتش بس، بسياري از شهروندان غزه را به خاك و خون كشيد، ميعادگاه‌هاي نماز جمعه در ايران اسلامي روز گذشته صحنه راهپيمايي و اعلام انزجار از اين رژيم كودك‌كش بود.
به گزارش خبرگزاري‌ها، نمازگزاران تهراني نيز در تظاهرات اعلام همبستگي با مقاومت مردم غزه تأكيد كردند دست از حمايت مردم غزه برنخواهند داشت. نمازگزاران تهراني در اين تظاهرات از مسئولان خواستند كه براي دفاع از مردم غزه به سرزمين‌هاي اشغالي اعزام شوند. تظاهركنندگان همچنين با شعار فلسطين، فلسطين، حمايتت مي‌كنيم اعلام داشتند كه دست از حمايت مردم غزه برنخواهند داشت. اين تظاهرات همچنين، شعارهاي پي‌درپي «مرگ بر امريكا»‌ و «مرگ بر اسرائيل» را به دنبال داشت.
پيش از اين نيز حدود 800 نفر از خبرنگاران ايراني با امضاي توماري خواستار اعزام به غزه براي كمك به مردم مظلوم اين منطقه شده بودند.
   انتقاد از سكوت مجامع جهاني در قبال فجايع غزه
آيت‌الله صديقي در خطبه‌هاي نمازجمعه تهران با بيان اينكه حضور مردم در روز قدس و جنايات صهيونيست‌ها، حاميان شعار «نه‌غزه، نه‌لبنان» را از گذشته خود پشيمان كرد، مسئله غزه را مهم‌ترين مسئله جهان اسلام خواند و افزود: رهبر حكيم انقلاب هم در خطبه‌هاي عيد فطر و هم در سخنراني در جمع مسئولان و سفراي كشورهاي اسلامي تنها به مسئله غزه پرداختند كه نشان مي‌دهد مسئله غزه امروز مهم‌ترين مسئله جهان اسلام است.
آيت‌الله صديقي افزود: ما شاهد زشتي‌هاي جانگداز و نفرت‌انگيز رژيم صهيونيستي هستيم كه تاريخ بشر را سياه مي‌كند كه اين گرگ خون آشام، پليد، خبيث و نامشروع مرتكب مي‌شود كه در سرزمين غصبي عليه صاحبان اصلي اين سرزمين هر چند وقت يك بار دندان‌هاي تيز خود را نشان مي‌دهند و حملات ددمنشانه را به سوي آنها آغاز مي‌كنند و جنايات جنگي و ضدبشري را مرتكب مي‌شوند و اين بار نيز يك برگ ننگين ديگر در پرونده سياه آنها اضافه شد. وي با اشاره به سكوت سازمان ملل در خصوص حوادث غزه گفت: سازمان ملل كه مكرر بي‌آبرويي و بي‌خاصيتي و خنثي بودن خود را در زمان‌هاي گذشته در تاريخ ثبت كرده، شرم‌آورتر از گذشته، در مواجهه ظالم با مظلوم دم نزد و با سكوت خود از جنايت‌ صهيونيست‌ها حمايت كرد و عجيب‌تر از همه اينها رسوايي بان كي مون است كه جنازه 500 كودك و حمله به بيمارستان‌ها، مدارس و مساجد را ناديده مي‌گيرد و مي‌گويد كه حماس نظامي رژيم صهيونيستي را بايد آزاد كند.
   رسوايي تاريخي براي برخي حكام منطقه
امام جمعه موقت تهران اضافه كرد: در كنار سكوت جوامع بين‌المللي، سكوت كشورهاي منطقه را شاهد هستيم كه نه اسلاميت از خود نشان دادند و نه از برادران مسلمان خود حمايت كردند و حتي رسانه‌هايشان اين جنايات را بازگو نكردند و تلويحا حماس را مقصر مي‌دانند. صديقي افزود: اين كشورها نه اسلاميت و نه حميت عربي دارند و نه مي‌شود اين حكام كشورهاي منطقه را انسان ناميد. اينها حق همسايگي و حق اسلامي و تعصب عربي را ناديده گرفتند و آبروي خودشان و همه وابستگان و عروسك‌هاي دنياي غرب را الحق و الانصاف بردند و رسواي تاريخ شدند و ما نسبت به آنها مي‌دانيم كه تاريخ عكس‌العمل نشان مي‌دهد. وي با بيان اينكه امكانات ملت‌هاي مسلمان در اختيار اين حكام است و با نفت و امكانات مسلمانان، در اختيار صهيونيست‌ها و ظالمان قرار گرفته‌اند تا ارباب خودشان را براي ادامه چند روز حكومت غيرمردمي خود راضي كنند، گفت: الحق اينها در اين امتحانات مردود و منفور شدند و امتحان بدي در برابر ملت‌ها و دين و آزادگان جهان از خود نشان دادند.
   سيد حسن نصرالله افسانه‌
 شكست‌ناپذيري اسرائيل را باطل كرد
آيت‌الله صديقي در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز عبادي- سياسي جمعه اين هفته تهران، به سالروز پيروزي حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه در برابر شاخ تيز امريكا و دندان خونين مظلوم‌خوار امريكا يعني اسرائيل اشاره كرد و گفت: براي اولين بار اين جوشش و خروش و مقاومت را حزب‌الله لبنان و رهبر قهرمان و ابرمرد تاريخ معاصر عرب سيد حسن نصرالله نشان داد كه با مقاومت متوكلانه خود درسي به جنايتكارها دادند و عجز امريكا را نشان دادند و افسانه شكست‌ناپذيري اسرائيل را باطل كردند تا امروز نيز مردم غزه از آنها دنباله‌روي كنند.
خطيب موقت نماز جمعه اين هفته تهران ادامه داد: نام مبارك سيد حسن نصرالله و حزب‌الله امروز از شيرين‌ترين، پرجاذبه‌ترين و مرغوب‌ترين نام‌هاي جهان است و همه آزادگان بشر، حزب‌الله و اين قهرمان بي‌بديل را در قلب خود دارند و در كشورهاي اسلامي محبوب‌ترين چهره، اين چهره عزيز مجاهد و اسلام‌مدار و ولايتمدار است و ما اين روز را گرامي مي‌داريم و براي پيروزي هميشگي اين گروه مومن مدافع حقوق بشريت دعا مي‌كنيم.
   چشم به راه وعده‌هاي انتخاباتي دولت هستيم
وي در بخش پاياني از سخنان خود به سپري شدن يك سال از عمر دولت يازدهم اشاره و خاطر نشان كرد: گذشت يك سال به معناي سپري شدن يك چهارم از عمر يك دولت است.
خطيب موقت نماز جمعه اين هفته تهران افزود: ما نسبت به سفارشاتي كه مقام معظم رهبري اكيدا فرمودند و وعده‌هايي كه دولت محترم در زمان انتخابات به مردم داد، همچنان چشم به راهيم. صديقي اقتصاد مقاومتي را دارويي براي تأمين رفاه مردم و پيشگيري از بحران‌هاي اقتصادي دنيا عنوان كرد و گفت: برخي كشورها نيز به فكر اقتصاد مقاومتي افتاده‌اند و اين سؤال براي ما مطرح است كه چه زماني قرار است اقتصاد مقاومتي محقق شود و تا چه زماني وعده داده مي‌شود، اما در عمل نبينيم كه مردم در ارزاني به سر مي‌برند و وضع اقتصادي بازار بهتر از قبل شده است؟وي افزود: فكر مي‌كنم كه دارد دير مي‌شود و توقع ما از دولت اين است كه به داد ملت برسد و براي آينده كشور اقتصاد مقاومتي را سرلوحه كار خود قرار دهد و از بروكراسي و جلسات به عمل و تجربه بپردازد. امام جمعه موقت تهران تصريح كرد: ما ظرفيت عظيم تحصيلكرده‌هاي با‌استعدادي را داريم كه اگر اينها از فعاليت حزبي و جرياني بيرون بيايند و استمداد نخبگان را عمومي كنند، كار سريع‌تر پيش مي‌رود.
   قدرداني از اقدام شهرداري تهران
 در طرح تكريم زنان
صديقي با اشاره به دغدغه‌هاي فرهنگي با بيان اينكه در مسئله فرهنگ تنها بحث عفاف و حجاب و تكريم زنان نيست، خاطر نشان كرد: يكي از قدم‌هاي برجسته‌اي كه شهردار تهران در اين ايام انجام داد و مورد هجمه خارجي‌ها قرار گرفت و برخي نيز در داخل كشور آن را نپسنديدند و بنده اين كار شهردار تهران را مهم‌تر از تونل نيايش و بوستان ولايت تلقي مي‌كنم، اجراي طرح تكريم زنان بود.
وي تصريح كرد: 35 سال از انقلاب سپري شده است و قبل از شهرداري تهران، در دانشگاه علامه طباطبايي رئيس دانشگاه متدين معمم آشناي با حوزه و دانشگاه اين اقدام را انجام داد كه در جريان جابه‌جايي دولت، اولين نفر وي را برداشتند.
امام جمعه موقت تهران طرح تكريم زنان را جزو مسئله‌هاي اساسي دانست و تأكيد كرد: در مسئله كار، قناعت و الگوي مصرف نياز به فرهنگ داريم. در مسئله نماز جوانان و اخلاق دولت بايد سياستگذاري و هدايت و از ارزش‌هايي كه شهدا به ارمغان آوردند پاسداري كند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن