تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819690063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياسي:رحيمي بايد از برخي کارهايش دفاع کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سياسي:رحيمي بايد از برخي کارهايش دفاع کند
رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: مديرعامل ما بايد از برخي حرکات خود دفاع کند.

  حميدرضا سياسي ابتدادر پاسخ به سوالي که پس از بازي با فولاد چه احساسي داشتيد، گفت: به نظر من باخت مقابل فولاد بسيار نفرت‌انگيز و ناراحت‌کننده‌اي بود و من از شما مي‌پرسم چطور بايد براي اين باخت ناراحت نباشم؟ باور کنيد اصلا حس و حال ندارم که بخواهم درباره هيچ چيز صحبت کنم.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به سوالي که به نظر شما بايد چه کاري انجام داد که پرسپوليس به روزهاي خوبش برسد گفت: انشالله برنامه ويژه‌اي داريم که ديگر برخي مسائل از بين برود و مشکلات حل شود.

رئيس هيات مديره قرمزپوشان در پاسخ به سوال ديگري که برنامه‌هاي ويژه شما چيست و ربطي به جلسه هيات مديره دارد يا خير گفت: من در نظر دارم جلسه فوق‌العاده و اضطراري هيات مديره را برگزار کنم و به احتمال فراوان اين جلسه برگزار مي‌شود. انشالله همه چيز درست مي‌شود و اگر خدا بخواهد برنامه‌اي در نظر داريم تا راهکارهايي براي رفع اين مشکل پيدا کنيم.

سياسي در پاسخ به سوال ديگري که اين برنامه شما چيست؟ گفت: اجازه بدهيد برنامه را شروع کنيم و بعد درباره آن حرف بزنيم. بايد جلسه را تشکيل بدهيم و نظر سايرين را درباره مسائل مختلف جويا شويم و سپس آنها را اجرايي کنيم.

سياسي در پاسخ به سوال ديگري که آيا از عملکرد عليرضا رحيمي در اين شرايط راضي هستيد يا خير گفت: به هر شکل او در شرايط خاصي عمل کرده است و ما بايد در شرايط خوب قرار داشته باشيم. اينکه من بخواهم بگويم راضي هستم يا نيستم بايد اين را دانست که رحيمي در شرايط خاص حرکاتي انجام داده و بايد بيايد از حرکات خود دفاع کند تا انشالله ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد.

وي در پايان در مورد ناراحتي هواداران نيز گفت: ما خودمان حال و روزمان از هواداران بدتر است، فقط به هواداران قول مي‌دهم هرچه سريع‌تر يکسري مشکلات را حل خواهيم کرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


جمعه 1393/05/17 12:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن