تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799096740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاظمی: متاسفانه نتوانستیم از قهرمانی‌مان در تور چین دفاع کنیم/ ناصری می‌تواند فضای آلوده دوچرخه‌سواری را پاک کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کاظمی: متاسفانه نتوانستیم از قهرمانی‌مان در تور چین دفاع کنیم/ ناصری می‌تواند فضای آلوده دوچرخه‌سواری را پاک کند
سرمربی تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز در خصوص حضور در این تیم در تورهای حرفه‌ای چین هیاکلیک گفت: در بزرگترین مسابقه قاره آسیا شرکت کردیم و در مجموع دومی را از آن خود کردیم.
احد کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تور چین هایلیک یکی از بزرگترین تورهای قاره آسیا است که تیمهای  قدرتمند دنیا در آن شرکت دارند و برای اولین بار بود که 22 تیم با 9 نفر یعنی 108 دوچرخه‌سوار در آن حضور داشت و رقابتهای با تیمهای بزرگ و بسیار سخت بود که تیم ما که مدافع قهرمانی سال گذشته بود توانست در رده‌بندی آسیایی مقام اول و مجموع تیمی بعد ازتیم آلمان مقام دومی را از ان خود کند.

وی در ادامه افزود: مسیرهای امسال با سال گذشته تغییر بسیار کرده بود و مسیرهای سربالایی سال گذشته نبود کار برای تیم ما کمی سخت بود.

وی در خصوص دعوت 3 بازیکن تیم پتروشیمی به اردوی تیم ملی گفت: تا در میزبانی مهدی سهرابی و صمد پورسیدی جز برترین رکاب‌زنان بخش جاده در ایران هستند و پورسیدی در مسابقات برون مرزی که شرکت کرده است  تا کنون پیراهن سفید را همیشه بر تن داشته و جزو برترین بوده است و من امیدوارم که بتواند که به تیم ملی کمک کند و نتایج خوبی را در بازیهای آسیایی کسب کنند.

وی در خصوص انتخاب ناصری به عنوان سرمربی بخش جاده گفت: ناصری در سالهای گذشته جزو هم تیمیهای من بوده است و با او همکاری داشته‌ام و ازنظر اخلاقی کاملا به او ایمان دارم و تنها کسی است که می‌تواند فضای  دوچرخه‌سواری را از این آلودگی پاک کند و پیش از تکنیک فنی او به اخلاق و پاکی ذات او اعتقاد دارم"

وی درخصوص صحبت‌هایی که در ارتباط با حضور او در تیم‌ ملی بوده است خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های ناصری اگر نیاز داشته باشد دورادور به او کمک خواهم کرد ولی اگر فدراسیون در شرایط فعلی به من پیشنهاد همکاری می‌داد قبول نمی‌کردم، زیرا برنامه‌هایم در تیم پتروشیمی بسیار سنگین است و در چندین مسابقه برون مرزی شرکت خواهم کرد که پیگیر کار آن‌ها بودن مثل گرفتن ویزا محل اردو و تمرین بسیار دشوار است برای مثال تور چین 20روز از وقت ما را گرفت و اگر فدراسیون کسی غیر از ناصری را انتخاب می‌کرد من خودم به شخصه به آن انتخاب اعتراض می‌کردم.

کاظمی درخصوص صحبت‌های میزبانی در ارتباط با کنترل دوپینگ در اردوهای تیم ملی گفت: حرف میزبانی در این خصوص کاملا درست است و ما چاره‌ای نداریم جز به سمتی برویم که فضای دوچرخه‌سواری را تمیز کنیم.
رکاب‌زنان ما در مسابقات داخل کشور و اردوها رکوردهایی را می‌زنند که در مسابقات برون مرزی شاهد آن‌ها نیستیم، برای مثال مسابقات قزاقستان که نتایج ضعیفی را کسب کردند و یا گاهی در مسابقات مقام می‌آوردند بعد متوجه می‌شویم که دوپینگ کرده‌اند که این بسیار بد است.

سرمربی پتروشیمی تبریز در خصوص برنامه‌های آینده این تیم بیان کرد: در دو تور چین یک و دو و مالزی در ماه آینده شرکت خواهیم کرد که با هماهنگی ناصری از نظرات ملی‌پوشان استفاده خواهیم کرد که هم جنبه تدارکاتی برای‌ آن‌ها داشته باشد و هم پتروشیمی بتواند برنامه‌های خود را پیگیری کند و در مسابقات پیش رو موفق باشد.

انتهای‌پیام/





تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن