تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804406067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکميل طرح‌هاي بهزيستي قم در مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۴۴ب.ظ)
مدير کل بهزيستي قم: تکميل طرح‌هاي بهزيستي قم در مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب مدير کل بهزيستي قم گفت: اداره کل بهزيستي استان قم به تعهدات خود در اجراي پروژه هاي مصوبات سفر مقام معظم رهبري به طور کامل عمل کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سليقه با اشاره به فعاليت‌هاي سازمان بهزيستي، اظهار کرد: سازمان بهزيستي يک سازمان تخصصي در زمينه خدمات فرهنگي، اجتماعي و حمايتي است که به افراد تحت پوشش خود ارائه خدمات مي‌کند.
وي با اشاره به معاونت‌هاي سازمان بهزيستي، افزود: سازمان بهزيستي در چهار معاونت توانبخشي، امور اجتماعي، معاونت پيشگيري و معاونت مشارکت و اشتغال در استان قم فعاليت مي‌کند.
سليقه با اشاره به بيشترين جامعه آماري سازمان بهزيستي، تصريح کرد: معاونت توانبخشي با 22 هزار نفر عضو بيشترين جامعه آماري را به خود اختصاص داده است و در زمينه توانبخشي به مددجويان خود کمک مي‌کند.
مدير کل سازمان بهزيستي قم با بيان آمار ناشنوايان و نابينايان استان، عنوان کرد: سازمان بهزيستي قم در حال حاضر 2040 نا‌شنوار و 933 نا‌بينا و کم بينا را تحت پوشش قرر داده است، البته 1550 بيمار اعصاب و روان نيز تحت پوشش سازمان بهزيستي استان قرار دارد.
وي با اشاره به آمار بيماران ضايعه نخاعي استان و سالمندان، اظهار کرد: 390 بيمار ضايعه نخاعي در استان قم وجود دارد و همچنين 941 سالمند خانم و 896 سالمند آقا در قم وجود دارد که 220 نفر از آن‌ها در مرکز نگهداري مي‌شوند و بقيه افراد در منزل ويزيت مي‌شوند، البته بيشترين آمار ضايعه نخاعي مربوط به سقوط از درخت است.
سليقه با اشار به تعداد دفا‌تر کودک و نوجوان، بيان کرد: 81 مهدکودک از سازمان بهزيستي مجوز گرفته‌اند البته مهم‌ترين مشکل مهدکودک‌ها چند مديريتي شدن آن‌ها است، در حال حاضر 65 مهدکودک خصوصي، 6 مهدکودک خودکفا، و 10 روستا مهدکودک از سوي سازمان بهزيستي اداره مي‌شود که 8500 کودک در آن‌ها حضور دارد.
مدير کل سازمان بهزيستي قم با اشاره به آمار متقاضيان براي دريافت فرزندخوانده، گفت: 330 نفر متقاضي براي دريافت فرزندخوانده داريم که 24 فرزندخوانده نيز سال گذشته به متقاضيان تحويل داده شد.
وي با اشاره به حمايت سازمان بهزيستي از افرادي که چندقلو دارن، اظهار کرد: تا کنون 116 خانواري که چند قلو دارن مورد حمايت قرار گرفته‌اند، البته بيمه سرپرست زنان خانوار و بيمه تامين اجتماعي و بازنشستگي نيز از بيمه‌هايي است که تحت پوششان را حمايت مي‌کند و 688 نفر تحت پوشش بيمه هستند که 400 سهم نيز اضافه شده است.
مدير کل سازمان بهزيستي قم با اشاره به مشاوره ژنتيک، عنوان کرد: در مشاوره ژنتيک به بيش 4000 نفر مشاوره داده‌ايم که کل نوزادن به دنيا آمده 40 نوزاد نياز به درمان داشتند و در زمينه تنبلي چشم 48592 کودک تحت پوشش قرار گرفتند که بيش از 300 نفر مشکل داشتند.
وي با اشاره به آمار اعتياد در استان، تاکيد کرد: در حال حاضر قم 50 هزار معتاد وجود دارد، البته در قم 8 کمپ مجوز کار دارد که 4108 نفر از معتاد‌ها بستري شدند و 23مرکز سرپايي را مجوز دارد که 7000 نفر مراجعه کرده‌اند.
سليقه با اشاره مسکن مهر ويژه افراد تحت پوشش بهزيستي، گفت: از حدود 2000 پرونده در دست اقدام 500 واحد تحويل داده شد که 140 واحد نيز هفته آينده با حضور وزير تعاون، کار و امور اجتماعي و رئيس سازمان بهزيستي کل کشور به متقاضيان واجد شرايط تحويل داده مي‌شود.
مدير کل سازمان بهزيستي قم خاطرنشان کرد: بهزيستي استان قم به تعهدات خود در پروژه هاي مصوبات سفر مقام معظم رهبري عمل کرده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن