تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820565041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیئت مذاکره کننده صهیونیستی قاهره را ترک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هیئت مذاکره کننده صهیونیستی قاهره را ترک کرد


منابع مطلع اعلام کردند هیئت مذاکره کننده صهیونیستی در مذاکرات قاهره به منظور پایان دادن به جنگ غزه ، قاهره را ترک کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اعضای هیئت مذاکره کننده صهیونیستی ساعتی قبل قاهره را ترک کردند . این هیئت اسراییلی که عاموس گلعاد رییس اداره امور سیاسی و امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ریاست ان را برعهده دارد  ، نه ساعت قبل برای مذاکره به منظور توافق درباره آتش بس دائمی با فلسطینیان به قاهره سفر کرده بود.
لازم به ذکر است خارج شدن هیئت مذاکره کننده صهیونیستی  از قاهره همزمان با پایان دوره 72 ساعته آتش بس صورت گرفته است. هنوز گزارش درباره دستیابی طرفین فلسطینی و صهیونیستی به توافقی برای تمدید آتش بس منتشر نشده است . ادر همین حال شبکه خبری المیادین گزارش داد ،مقاومت و صهیونیست ها به توافق برای آتش بس دست نیافته‌اند اما آرامش میان دوطرف بدون توافق در این زمینه ادامه خواهد یافت.
در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که پیش از پایان مهلت آتش بس، دو موشک از غزه به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شد، جنبش حماس این ادعا را رد و تاکید کرد که هیچ موشکی از غزه به سمت اسرائیل شلیک نشده است.‎
ارتش رژیم صهیونیستی سحرگاه جمعه ادعا کرد، اندکی قبل از پایان آتش‌بس 72 ساعته دو موشک‌ از نوار غزه به سمت جنوب «اسرائیل» شلیک شده است.
براساس این گزارش، آتش‌بس 72 ساعته که از صبح روز سه‌شنبه به اجرا درآمده است، امروز  ساعت 5 صبح به وقت گرینویچ پایان می‌یابد.
مذاکرات آتش بس دائمی بین گروه‌های فلسطینی و اسرائیل با میانجیگری مصر در قاهره در حال انجام است.
طرف فلسطینی بر رفع محاصره کامل نوار غزه، بازگشایی بنادر و گذرگاهها در این مذاکرات تأکید دارد. طرف صهیونیستی نیز خلع سلاح گروه‌های مقاومت را شرط هرگونه آتش بس اعلام کرده است، در حالی  است که گروه‌های مقاومت سلاح فلسطین را خط قرمز خود در این مذاکرات اعلام کرده‌اند.


جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن