تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819649137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاظم‌پور: مانده‌ام حرف بزنم يا نه!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کاظم‌پور: مانده‌ام حرف بزنم يا نه!
نايب‌رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: برخي از مباحث اعضا هيات مديره پرسپوليس صحت ندارد.

حسين کاظم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در واکنش به درگيري‌هاي پيش آمده بين عليرضا رحيمي و حميدرضا سياسي رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: باور کنيد پس از اتفاقات اخير مانده‌ام که مصاحبه بکنم يا نه؟!. متأسفانه برخي مباحث که از سوي هيأت مديره مطرح مي شود واقعيت ندارد. ما الان هيچ کش و قوسي در هيأت مديره ندارم و من صد بار ديگر مي‌گويم با اختلاف نظر مي‌توانيم هميشه به جمع‌بندي‌هايي برسيم که به نفع پرسپوليس باشد.

وي افزود: ما اختلاف نظر نداريم بلکه اينقدر با هم جر و بحث مي‌کنيم تا به اتفاق نظر برسيم. البته برخي موارد که رسانه‌اي مي‌شود جالب نيست اما بايد اين را بدانيد تا الان در هيأت مديره امکان نداشته صورت جلسه‌اي تنظيم شود و يک نفر بگويد که من نمي‌خواهم آن را امضا کنم و آن را قبول ندارم. شما مي‌توانيد در اين باره از خواجه‌وند سخنگوي باشگاه پرسپوليس بپرسيد.

نايب رئيس هيات مديره پرسپوليس در پاسخ سوالي که آيا شما با اظهارات سياسي که اعلام کرده مديريت باشگاه 8 ميليارد براي کادر فني پرسپوليس نياز داشت، گفت: ببينيد سازمان ليگ بودجه‌اي براي ما در نظر گرفته بالاخره ما اوايل کار دچار مشکلاتي بوديم و اين مشکلات مربوط به مجموعه الان پرسپوليس نيست. ما نمي‌توانيم به باشگاه پرسپوليس به شکل شرکتي نگاه کنيم. من خودم 27 سال سابقه دارم و نمي‌توانم به سادگي کارهاي شرکتي را در اين باشگاه پياده کنم، چون فاصله بسيار زيادي داريم و بايد آرام آرام جلو برويم. کار بسيار سخت‌تر از آن چيزي است که شما تصور مي‌کنيد، چون نه صورت مالي داريم و نه مي‌دانيم چه چيزي را قرار است تحويل بگيريم و به چه کسي تحويل بدهيم! به همين دليل الان دچار مشکل هستيم و فقط با صبوري و صبر مي‌شود کار را رو به جلو برد.

وي در پاسخ سوالي که با اين صحبت‌هاي شما چرا اختلاف نظر در بين اعضاي هيأت مديره ديده مي‌شود،‌گفت: اعضاي جديد را وزارت ورزش انتخاب کرد و با توجه به برخي اظهاراتي مبني بر بيرون رفتن رحيمي از بين اعضاي هيأت مديره براي اينکه به تعداد فرد برسيم صحبت‌هايي پيش آمد که من زياد دوست ندارم درباره آن صحبت کنم اما حق را در اين مورد به رحيمي مي‌دهم چون وزارت ورزش و مجمع ما بايد طبق اعلامي که داده هيأت مديره را کم يا زياد کند. من خداي ناکرده نمي‌خواهم به سياسي بي‌احترامي کنم اما چون ما احکام خودمان را از وزارت ورزش گرفته‌ايم بايد لغو آن هم توسط وزارت باشد.

وي افزود: ما در جلسه هيأت مديره در مورد کنار رفتن رحيمي از بين اعضاي هيأت مديره به خاطر اينکه تعداد ما فرد شود صحبت کرديم اما همه چيز را به تصميم وزارت موکول کرديم. بالاخره پس از اينکه استيلي از بين ما جدا شد ما نمي‌توانيم که تعداد اعضاي هيأت مديره خود را زوج داشته باشيم به همين دليل وزارت ورزش بايد در اين باره تصميم بگيرد و اين طور که شواهد مشخص است يک عضو در هفته آينده به ما اضافه خواهد شد.

نايب‌رئيس هيأت مديره قرمزپوشان در پاسخ سوال ديگري که در کل شما به رحيمي حق مي‌دهيد يا سياسي، گفت:‌ من در اين باره حرفي ندارم و به هيچ کدام حق نمي‌دهم البته چون نمي‌خواهم درباره مشکل کوچک اظهارنظر کنم اما اين را مي‌گويم که مرجع بالادستي ما وزارت ورزش است و او مي‌تواند هيأت مديره را کم يا زياد کند اما پس از اينکه تصميمي مبني بر کنار رفتن رحيمي از اعضاي هيأت مديره گرفتيم فقط هدفمان اين بود که ايشان به عنوان مديرعامل با قدرت کار خود را انجام مي‌دهد و ما هم تعداد نفرات‌مان فرد مي‌شود. راستش را بخواهيد من نمي‌توانم بگويم چه کسي راست مي‌گويد چه کسي دروغ.

وي درباره اسپانسر باشگاه پرسپوليس که گفته مي شود دوست دارد همه کاره باشگاه باشد ، گفت:‌طبق توافقات انجام شده قرار شد اسپانسر 30 ميليارد تومان به ما بدهد اما اسپانسر عاشق چشم و ابروي پرسپوليس نيست که بدون اينکه به تعهدات در قبالش جامه عمل بپوشانيم اين کار را انجام بدهد. هيچ وقت گربه براي رضاي خدا به دنبال موش نمي‌رود. بالاخره اسپانسر هم با اهدافي رو به جلو آمده و به نظرم اين اسپانسر با تدبير وزير ورزش و خادم به پرسپوليس جواب مثبت داده است، اما بازدهي‌اش منفي بوده است.

وي افزود: اين هم امري طبيعي است که آنها بخواهند که از اين کار خود بهترين درآمد و استفاده را داشته باشند اما مشکلاتي وجود دارد که آنها را دچار مسائلي کرده است.

نايب‌رئيس هيأت مديره قرمزپوشان در پاسخ سوال ديگري که آيا شما به دنبال تخفيف از علي دايي بوديد اما اين اتفاق نيفتاده، گفت: هيچ صحبتي در هيأت مديره درباره اين موضوع نشد. استراتژي باشگاه دست رحيمي است و او اهداف را مشخص مي‌کند. پس بهتر است در اين باره صحبت نکنيم.ما فقط بايد اين را بدانيم مجموعه‌اي که با ما همراهي مي‌کند مانند اسپانسرمان فقط قلک باشگاه نيست و او هم خواسته‌هايي دارد که به خاطر برخي موانع نتوانستيم آن را عملي کنيم.

وي درباره حرف و حديث‌هايي که درباره توليدي لباس جديد قرمزپوشان پيش آمده، گفت:‌ ما با يک برند خوب وارد مذاکره شديم.البته اول کار مثل همه کارها در ورزش ايران دچار نقص بوديم ولي قطعا در آينده بهتر خواهيم شد. شما به جشن پيراهن ما نگاه کنيد که در تعطيلات و در روزهايي که حتي گرفتن هتل دردسرساز بود اين جشن را برگزار کرديم اما متأسفانه چه صحبت‌هايي پس از اين موضوع مطرح شد.

کاظم‌پور افزود: من نمي‌خواهم خداي ناکرده به پيشکسوتان پرسپوليس بي‌احترامي کنم اما به دليل ازدحام شديد خبرنگاران مجري برنامه مي‌گفت من نمي‌توانم همه را از روي جايگاهي که بر روي آن ايستاده‌ام و سخنراني مي‌کنم ببينم به همين دليل چند هنرمند و دايي به نمايندگي از همه به روي سن آمدند اما آقاي جاسميان ناراحت شد. سوال من اينجاست؛ چرا ناصر محمدخاني و حميد درخشان ناراحت نشدند؟ البته همه پيشکسوتان از جمله جاسميان عزيز ما هستند اما نمي‌توانستيم همه را روي سن ببريم. اگر شما کمي پيگيري کنيد متوجه مي‌شويد اکبر عبدي هم آوردنش به يک مراسم آسان نيست؛ حالا آمد ولي همه بدجوري روي اين هنرمندان زوم بودند.اميدوارم که هميشه همه نيمه خالي ليوان را نبينيم و به نيمه پر ليوان هم توجه کنيم.

وي افزود: پس از اين ماجرا شرکت ماکرون که به نظر من بهتر از آل‌اشپورت است قبول کرد که لباس‌هاي تيم ما را بدهد. اين شرکت کارآيي بسيار خوبي دارد اما نمي‌خواهم با اين حرف‌هايم به آل‌اشپورتي‌ها بي‌احترامي کنم. اين شرکت هم در اول راه نقص‌هايي داشت که مطمئن باشيد بر اساس مرور زمان بهتر خواهد شد. در کل پرسپوليس در شرايطي که حتي يک ورزشگاه ندارد با مشکلات زيادي روبروست که من فقط مي‌توانم بگويم اميدوارم که اين مشکلات حل شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


جمعه 1393/05/17 11:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن