تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806348746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراکتورسازی به دنبال بالانشینی در زاینده رود/ ذوب آهن برای تلافی می آید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی
تراکتورسازی به دنبال بالانشینی در زاینده رود/ ذوب آهن برای تلافی می آید
تبریز – خبرگزاری مهر: تیم تراکتورسازی تبریز دومین هفته از فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را در شرایطی برابر دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان برگزار می کنند که هر دو دیدار می تواند از جمله بازی های مهم هفته به شمار آید.



به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور دیروز پنجشنبه با انجام چهار دیدار آغاز شد و قرار است امروز جمعه با انجام چهار دیدار باقی مانده به پایان برسد. در یکی از بازی های مهم هفته دوم، بر اساس برنامه تیم تراکتورسازی تبریز در فولادشهر میهمان تیم ذوب آهن اصفهان است. تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از پیروزی هفته اول خود برابر فولاد خوزستان در  رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور و کسب سه امتیاز روحیه بخش، این روزها خود را برای مصافی سخت در فولادشهر اصفهان برابر تیم ذوب آهن آماده می کند. تراکتورسازان که در بازی اول خود مقابل دیدگان نزدیک به 20 هزار تماشاگر توانستند بازی بهتری نسبت به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انجام دهند، این هفته باید برابر تیمی قدرتمند به نام ذوب آهن صف آرایی کنند. ذوبی ها بازی اول خود را در قم به صبا باخته اند و حالا منتظر مصاف با تراکتورسازی هستند تا بلکه اولین برد خود را با یحیی گل محمدی در لیگ چهاردهم ثبت کنند.

راند دوم مصاف تبریز و اصفهان در زاینده رود این هفته فوتبالدوستان شاهد مصاف دو تیم تبریزی با دو تیم اصفهانی هستند که البته در بازی اول که دیروز برگزار شد، تیم گسترش فولاد در ورزشگاه اختصاصی خود برابر تیم سپاهان اصفهان با دو گل مغلوب شد تا راند اول پیکار فوتبال دو شهر را، زردپوشان زاینده رود به نفع خود به پایان ببرند. اما در راند دوم مصاف تیم های تبریزی و اصفهانی در هفته دوم لیگ چهاردهم، تراکتورسازی در فولادشهر اصفهان به میهمانی ذوب آهن خواهد رفت. تراکتورسازی در بازی اول خود در فصل جدید توانست یکی از مدعیان قهرمانی و مدافع عنوان قهرمانی را در تبریز دو بر یک شکست داده و گام نخست را محکم بردارد. برتری شاگردان رسول خطیبی برابر فولاد خوزستان در هفته اول نشان داد که تبریزی ها در این فصل نیز برای رقابتی سخت با دیگر رقبا آماده شده اند و اکنون نوبت تیم ذوب آهن است که باید برابر تیم جاه طلب تراکتورسازی به میدان برود. تراکتورسازان نیز همچون دیگر تیم های برنده هفته اول که تعدادشان چهار تیم بود، دوست ندارند روند امتیازگیری شان متوقف شود و قطعا هواداران تراکتورسازی به دنبال این هستند تا تیم محبوب خود را در پایان هفته دوم در زمره بالانشینان ببینند. در سوی مقابل تیم ذوب آهن اما شرایط متفاوتی دارد. این تیم که در هفته اول برابر تیم نه چندان قدرتمند صبای قم شکست خورد، در هفته دوم قطعا به دنبال جبران شکست و نتیجه ضعیف هفته اول خود خواهد بود و در رسیدن به این هدف باید از سد حریف قدری به نام تراکتورسازی عبور کند. تحقق این مهم برای تیم یحیی گل محمدی در اصفهان چندان هم راحت نخواهد بود و با اینکه ذوب آهن نسبت به دو فصل اخیر شرایط متفاوتی پیدا کرده و با خریدهای خوبی که داشته است، قوی تر از قبل شده اما با این حال تیم دونده تراکتورسازی بدون شک میهمانی سمج برای اصفهانی ها خواهد بود. ذوب آهن با داشتن نفرات مطرحی در خط هافبک می تواند از این ناحیه نسبت به رقیب تبریزی خود برتری داشته باشد و در سوی مقابل نیز خط دفاع و حمله سرخپوشان تراکتورسازی بر ذوب آهن چربش خواهد داشت. بر اساس برنامه امروز جمعه به غیر از میهمانی تراکتورسازی در اصفهان برابر ذوب آهن، ملوان در انزلی با صبای قم مصاف می دهد، نفت مسجد سلیمان تازه لیگ برتری شده میزبان پدیده مشهد دیگر تیم تازه وارد به لیگ برتر است و دو تیم همنام استقلال تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم می روند.


۱۳۹۳/۵/۱۷ - ۱۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن