تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812935799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران جامعه بشری را از جنایت های صهیونیست ها آگاه کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز حجت الاسلام ایمانی:
خبرنگاران جامعه بشری را از جنایت های صهیونیست ها آگاه کردند
فردیس - خبرگزاری مهر: امام جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه جنایات رژیم اشغالگر قدس با کمک خبرنگاران افشا شد، گفت: خبرنگاران رسالت سنگینی در افشای جنایات رژیم صهیونیستی و روشنگری مردم به عهده دارند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در آستانه روز خبرنگار و با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه اظهار داشت: خبرنگاران رسالت سنگینی در افشای جنایات رژیم صهیونیستی و روشنگری مردم به عهده دارند. وی با بیان اینکه روشن شدن اذهان عمومی نسبت به رفتارهای غیرانسانی رژیم صهیونیستی با کمک خبرنگاران و رسانه ها صورت می گیرد، گفت:بدون حضور خبرنگاران و بدون استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی جنایات رژیم اشغالگر قدس آشکار نمی شود و این از بزرگترین کارهایی است که خبرنگاران انجام می دهند. امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار و ضمن تبریک این روز گفت:خبرنگاران با ارسال خبرها توانستند همه جامعه بشری و ملت ها را از جنایت های صهیونیست واستکبار جهانی آگاه کنند. وی با تجلیل از مقام شامخ شهید صارمی، اظهار داشت: طالبان و داعش را غربی ها به وجود آوردند تا مسلمانان به جان یکدگیر بیفتند، اگر اتحاد و همدلی بین مسلمانان نباشد، جنایت ها و ظلم های داعش و تکفیری ها ادامه خواهد داشت.

ایمانی با اشاره به آیات قرانی افزود: خبرنگاری شغل مقدسی است، زیرا انبیاء الهی (ع ) رسالتشان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بود.

وی گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و در مسیرحل مشکلات در جامعه گام برمی دارند تا جامعه به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند. خبرنگاران راه و رسم صارمی های و آوینی ها را در انعکاس واقعیات ادامه می دهند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در این نشست گفت: امانتداری مهم ترین رسالت خبرنگاری است و در این شغل مصادیقی مانند شهیدان آوینی و صارمی باید الگو قرار گیرند که البته خبرنگاران همان راه و رسم را ادامه داده و واقعیت ها را انعکاس می دهند.

داود وحیدی اظهار داشت: امروز دنیا متوجه جنایت ها و کشتار بی رحمانه کودکان غزه توسط رژیم صهیونیستی و حامیانش شده و خبرنگاران و خبرگزاری هابا انعکاس خوب اخبار، دنیا را از این جنایت ها آگاه و بیدار کرده اند.

وی گفت: خبرنگاران پرافتخار نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا امروزبه ویژه در هشت سال دفاع مقدس با تمسک به ارزش های انقلاب و حرکت در مسیر رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) همواره نقش آفرین بوده اند و برای انقلاب اسلامی، پیروزی و سربلندی هدیه آوردند.

وی اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی هرگز جانفشانی های سربازان فداکار عرصه قلم و خبر را از یاد نمی برد و یاد و خاطره آنها را برای همیشه در تاریخ گرامی خواهند داشت. تقویت شهرستان فردیس نیازمند کمک خبرنگاران است

عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: خبرنگار در پرداختن به موضوع خبر و انتشار آن دربخشهای مختلف از جمله حوزه آموزش و پرورش تاثیرگذار است و می تواند این حوزه را سمت و سو بدهد که یکی از نیازهای جامعه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران باید تعهد به انقلاب، آزاد اندیشی و اخلاص را سرلوحه کار قرار دهند.

حجت الاسلام شمس الله فلاح افزود: خبرنگاران در ارتقاء فردیس به شهرستان مسولان را یاری کردند.

وی تاکید کرد: برای تقویت شهرستان فردیس نیازمند کمک خبرنگاران و رسانه های جمعی هستیم.  


۱۳۹۳/۵/۱۶ - ۱۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن