تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805606933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار رشت: اعتبارات برای اجرای 472پروژه در این شهرستان فراهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار رشت: اعتبارات برای اجرای 472پروژه در این شهرستان فراهم شد رشت- ایرنا- فرماندار شهرستان رشت گفت: برای اجرای حدود 472 پروژه در شهرستان رشت بیش از 45 میلیارد و 752 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به شهرستان رشت اختصاص یافته است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ سید عیسی مهدویˈ روز پنجشنبه در دومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت افزود: از این میزان پروژه و اعتبار، تعداد پروژه های ابلاغی به شهرستان رشت از محل اعتبارات تملک دارایی های استان در سالجاری 313 پروژه با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و 820 میلیون و 400هزار تومان بوده است.
وی اضافه کرد: تعداد پروژه های مصوب از محل بند الف تبصره 22 در سالجاری نیز 129 پروژه با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد و 400میلیون تومان می باشد.
وی اعتبار اختصاص یافته از محل اعتبارات دو درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی را به شهرستان رشت برای امسال جهت اجرای حدود 30 پروژه دو میلیارد و 500میلیون تومان عنوان و اظهار کرد: این مبلغ برای اولین بار به شهرستان رشت به عنوان منطقه غیر محروم اختصاص یافته است.
مهدوی در ادامه اعتبار استانی ابلاغ شده به این شهرستان را معادل 19 درصد اعتبارات استانی خواند و گفت: این اعتبارات شهرستان در مجموع 30 درصد نسبت به اعتبارات ابلاغی سال 92 کاهش داشته که علت آن کاهش اعتبارات استانی در سالجاری بوده است.
وی تصریح کرد: البته اختصاص اعتبارات تبصره 22 و دو درصد درآمدهای نفت و گاز این کاهش اعتبارات را جبران کرده است.
فرماندار شهرستان رشت پروژه های تعریف شده در تبصره 22 برای شهرستان را بسیار مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه ها مورد نیاز شهرستان و تاثیرگذار بوده است.
وی پروژه های تعریف شده این تبصره را شامل 37 پروژه طرح های هادی با اعتبار حدود شش میلیارد و 500 میلیون تومان، 10 پروژه مجتمع آبرسانی با اعتبار دو میلیارد و 380 میلیون تومان ، یک پروژه آب شهری یا اعتبار 500 میلیون تومان، 50 پروژه راه و شهرسازی و بهسازی آسفالت روستایی با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد .
مهدوی همچنین از چهار پروژه ورزشی با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان، چهار پروژه نوسازی و مدارس با اعتبار 570 میلیون تومان، شش پروژه شهرداری ها با اعتبار دو میلیارد و یکصد میلیون تومان و یک پروژه احداث نمازخانه و سرویس های بهداشتی بین راهی با اعتبار 150 میلیون تومان به عنوان دیگر پروژه های تعریف شده برای اعتبارات تبصره 22 در شهرستان رشت برشمرد.
وی از تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا به منظور شتاب در تکمیل پروژه های نیمه تمام اهتمام لازم را برای مبادله موافقتنامه های مربوطه نظارت و پیگیری پیشرفت فیزیکی طرح ها و پروژه های عمرانی انجام دهند؛ و گزارش پیشرفت فیزیکی طرح ها را به فرمانداری ارائه دهند.
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست گفت: انتظار داریم تا شاخص های توسعه متوازن رعایت شود؛ و اعتبارات نباید بر اساس چانه زنی و قدرت بیشتر دستگاه ها اختصاص یابد.
ˈ غلامعلی جعفر زادهˈ با بیان این که 83 درصد اعتبارات در دست دولت و 17 درصد به صورت غیر متمرکز است، افزود: از مجموع اعتبارات تنها پنج درصد اعتبارات به استان ها اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: ما تلاش می کنیم تا بتوانیم از اعتبارت ملی به استان اعتبار تزریق کنیم.
وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال تحت عنوان ˈ فرهنگ و اقتصادˈ با عزم ملی و مدیریت جهادی ادامه داد: بخش اعظمی از مدیریت جهادی در این شهرستان اتفاق افتاده است.
وی با قدردانی از فرماندار و مدیران مربوطه به آبیاری کشاورزی تصریح کرد: تلاش شبانه روزی مسوولان موجب ایجاد کمترین مشکل در بخش کشاورزی شد که اگر این زحمات نبود اکنون در کشاورزی با بحرانی روبرو بودیم.ک/2
7296/ 603



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن