تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820065215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته توسعه بین الملل پارلمان انگلیس :انگلیس به اسراییل برای برداشتن محدودیت هاعلیه فلسطینی ها فشار وارد کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کمیته توسعه بین الملل پارلمان انگلیس :انگلیس به اسراییل برای برداشتن محدودیت هاعلیه فلسطینی ها فشار وارد کند لندن - ایرنا- کمیته توسعه بین الملل پارلمان انگلیس درگزارشی با بیان این اینکه، امنیت اسراییل توجیه کننده ایجاد محدودیت برای مردم فلسطین نیست، خواستار توجه بیشتر به سرزمین های اشغالی فلسطین و فشار بیشتر لندن وهمپیمانان غربی اش، بر رژیم صهیونیستی برای برداشتن این محدودیت ها شد.


به گزارش ایرنا، در گزارش این کمیته پارلمانی انگلیس که چهارشنبه شب منتشر شد، با اشاره به عدم حل وفصل مسایل و توافق صلح میان دولت فلسطین و رژیم صهیونیستی، تصریح شده است: به رغم این مساله، لازم است که تلاش ها برای امنیت فعالیت های اقتصادی مردم فلسطین در سرزمین های اشغالی، ضمن حفظ امنیت اسراییل، صورت گیرد .
در این گزارش به نقل از ˈمالکو بروسهˈ رییس این کمیته پارلمانی فراحزبی آمده است: در کنار درگیری های اخیر (در غزه)، محدودیت های اسراییل که توسعه اقتصادی در سرزمین های اشغالی فلسطین را با مانع مواجه کرده ، همچنان یک مساله اساسی برای فلسطینی ها باقی مانده است.
رییس کمیته توسعه بین الملل پارلمان انگلیس اضافه کرد: ما باور داریم که تلاش برای توسعه وضعیت مردم فلسطین و بهبود شرایط اقتصادی سرزمین های اشغالی می تواند به نفع همه باشد.
وی گفت: براین اساس ما براین عقیده هستیم که اختلاف میان حماس و اسراییل و به تاخیر افتادن مذاکرات صلح نبایستی مانع فشارهای انگلیس و سایر کشورهای اروپایی بر روی اسراییل برای پایان دادن به محدودیت های غیرضروری بویژه در کرانه غربی رود اردن شود.
این مقام پارلمانی انگلیس افزود: ما توصیه می کنیم که انگلیس بایستی همراه با دیگر کشورهای اروپایی به مقامات اسراییل تاکید کند که وضعیت حاضر در سرزمین های اشغالی غیرقابل قبول است.
در گزارش این کمیته همچنین از دستورالعمل دولت انگلیس درخصوص لزوم زدن برچسب روی تمامی کالاهایی ساخته شده در سرزمین های اشغالی ، استقبال شده است.
گزارش این کمیته در حالی منتشر می شود که دولت دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس به دلیل عدم موضعیگیری قاطع و روشن در قبال حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه هم اینک تحت فشار شماری از اعضای بانفوذ حزب محافظه کار و حزب لییرال دمکرات قرار گرفته است.
این فشارها بدنبال استعفای جنجالی روز سه شنبه سعیده حسین وارثی عضو مسلمان کابینه انگلیس، شدت بیشتری گرفته است.
وارثی که اولین زن مسلمان در کابینه انگلیس شمرده می شود، در نامه استعفایش به دیوید کامرون نخست وزیر این کشور نوشت: رهیافت و سیاست های لندن در جریان بحران اخیر غزه از لحاظ اخلاقی قابل دفاع نبوده و در راستای منافع ملی انگلیس نیز نیست.
در همین حال اعضای ارشد حزب لیبرال دموکرات انگلیس که با حزب حاکم محافظه کار تشکیل دولت ائتلافی داده اند نیز از دولت این کشور خواسته اند که مجوزهای صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق درآورد.
اروپام **1 ** 1552** 1917



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن