تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799178725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحلیل گر پاکستانی: غزه قربانی سوءاستفاده قدرتهای غرب از حق وتو است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تحلیل گر پاکستانی: غزه قربانی سوءاستفاده قدرتهای غرب از حق وتو است اسلام آباد - ایرنا - تحلیل گر سیاسی ارشد پاکستان شرایط ناگوار امروز غزه و کشتار مردم بی دفاع فلسطین را حاصل سوءاستفاده برخی قدرتهای جهانی صاحب حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل متحد دانست.


دکتر «قندیل عباس» استاد روابط بین الملل «دانشگاه قائد اعظم» پاکستان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد گفت: امروز ساختار سازمان ملل و شورای امنیت نیازمند یک دگرگونی اساسی است زیرا قدرتهای غربی عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل و در راس آن آمریکا، همواره حق وتو را ابزاری برای تحقق اهداف و منافع خود می خواهند و این رویه نادرست نیازمند اصلاح اساسی است.
وی برخورداری آمریکا و برخی هم پیمانان غربی واشنگتن از حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل را ابزاری برای حمایت از رژیم صهیونیستی و مانع شدن در برابر هرگونه آسیبی به این رژیم جعلی و جنایتکار توصیف کرد.
این استاد دانشگاه، حضور نداشتن نماینده ای از جامعه بزرگ جهان اسلام در ترکیب شورای امنیت را یک نقص اساسی برای این نهاد بین المللی دانست و گفت: مادامی که مسلمانان جهان نماینده ای برای دفاع اعضای امت اسلامی در شورای امنیت نداشته باشند، نمی توان انتظار داشت موج اسلام ستیزی که صهیونیست ها در نوک پیکان آن قرار گرفته اند، متوقف شود.
استاد دانشگاه قائد اعظم پاکستان همچنین به انتقاد از عملکرد نه چندان موثر سازمان همکاری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و متوقف کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه پراخت و گفت: اگرچه یکی از اصلی ترین اهداف تاسیس این سازمان بین المللی، آزادسازی قدس شریف از چنگال اسراییل بوده است، اما عملکرد چندان موثری نداشته که البته دلیل این ناکامی را باید باز هم در نفوذ بالای قدرتهای غربی در سازمان ملل و شورای امنیت به عنوان بزرگترین نهاد بین المللی جستجو کرد.
وی با تاکید بر اینکه امروز جهان اسلام باید یکپارچه و متحد به دنبال یک راهکار عملی برای رهایی مردم غزه از حملات مرگبار ارتش رژیم صهیونیستی باشد، اظهار داشت: نباید به موضوع غزه صرفا به عنوان یک مساله اسراییلی-فلسطینی نگاه شود؛ بلکه فلسطین و قدس شریف متعلق به همه جهان اسلام است.
این استاد دانشگاه وجود برخی اختلاف نظرها در میان جوامع مسلمان را نیز یکی از مهم ترین عواملی دانست که موجب جرات و جسارت صهیونیست ها برای تجاوزگری علیه مردم بی دفاع فلسطین می شود.
دکتر قندیل عباس با بیان اینکه لازمه تقویت وحدت در جهان اسلام ، تقویت وحدت در میان دولتمردان، مقامات و مردم تک تک کشورهای مسلمان است ، خطاب به دولتمردان و شخصیت های سیاسی پاکستان توصیه کرد در شرایط کنونی که مردم مظلوم غزه بیش از هر زمان دیگر به حمایت های جامعه اسلامی نیاز دارند، زمان مناسبی برای مجادله ها و کشمکش های سیاسی نیست.
براثر تهاجم ددمنشانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه که از حدود یک ماه پیش آغاز شده است، تاکنون بیش از یک هزار و 800 فلسطینی شهید و نزدیک به 10 هزار نفر دیگر زخمی شده اند.
با وجود فریاد خشم و انزجار مردم سراسر جهان از اقدامات جنایتکارانه و ضدبشری رژیم صهیونیستی، بسیاری از قدرتهای بزرگ مدعی دفاع از حقوق بشر و سازمان ملل به عنوان بزرگترین نهاد بین المللی دفاع از حقوق ملتها، تاکنون هیچ اقدام عملی و کارسازی در جهت متوقف کردن این حملات انجام نداده اند.
آساق**ش**1723**1392



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن