تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجعلي: بعيد مي‌دانم ماهيني به بازي فولاد برسد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پنجعلي: بعيد مي‌دانم ماهيني به بازي فولاد برسد
محمد پنجعلي مي گويد احتمال بازي کردن ماهيني مقابل فولاد خوزستان ضعيف است.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس درباره احتمال لغو بازي روز پنجشنبه اين تيم مقابل فولاد به دليل گرماي بالاي هوا در اهواز اظهار کرد: هنوز در اين رابطه چيزي به ما اعلام نشده است. به هر حال گرماي زياد کيفيت بازي را پايين مي‌آورد. البته خودمان را براي اين شرايط آماده ‌کرده‌ايم و درست است که در زمان بدي بايد به اهواز برويم اما اين موقعيت اجتناب‌ناپذير است. تمرين امروز ما هم يک ساعت زودتر برگزار مي‌شود تا با آب و هواي گرم بيشتر تطبيق دهيم.

به گزارش ايسنا، او درباره آخرين وضعيت حسين ماهيني و مشکل سربازي اين بازيکن گفت: بعيد مي‌دانم که او به بازي فردا برسد. او در دانشگاه پرسپوليس درس مي‌خواند و طبق سازمان ليگ اگر او نتواند مدارک معافيت خود را ثابت کند نمي‌تواند در سه فصل براي پرسپوليس به ميدان برود.

پنجعلي درباره برخورد کميته‌ انضباطي با علي دايي در همين ابتداي فصل گفت: اين گونه برخوردها اصلا مناسب نيست. همه چيز بايد بر اساس قانون باشد. نمي‌شود که يک مربي چيزي نگويد. همه مربيان لب خط تحت فشار هستند. حالا يک مربي ناراحتي را در خودش مي‌ريزد و يک مربي ديگر نمي‌تواند. اين طبيعت مربي است که خودش را در کنار زمين خالي کند. به اضافه اين که داوران ما هم بدون اشتباه نبوده‌اند و سال گذشته چوب اين اشتباه‌هاي داوري را خورديم. قهرماني با تصميمش در بازي با سپاهان عملا قهرماني را از ما گرفت اما اتفاق خاصي نيفتاد.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در حال حاضر چنين زمينه‌اي از فصل قبل وجود دارد. البته نبايد فراموش کرد که بيش از 90 درصد داوران ما با شرافت سوت مي‌زنند و خيلي از مواقع به حق‌شان نمي‌رسند اما در اين وسط برخي اشتباه‌هاتي هم رخ مي‌دهد.

پنجعلي درباره اين که بعضي‌ها مي‌گويند دايي خيلي زياد به داوري اعتراض مي‌کند گفت: همه مربيان مثل هم نيستند. خيلي از مربيان بزرگ دنيا هم به داوري اعتراض مي‌کنند که صحنه‌هاي آن را در خاطر داريم. دايي هم اگر اعتراض مي‌کند از داور چهارم سوال مي‌کند و کوچک‌ترين بي‌ادبي انجام نمي‌دهد حتي برمي‌گردد از خود من سوال مي‌کند که‌ آيا اين صحنه خطا بود؟

او با اشاره به مذاکرات باشگاه با بازيکن کاستاريکايي گفت: با رحيمي صحبت کرده‌ام و قرار بود اين بازيکن به ايران بيايد اما حالا 10 مدير برنامه پيدا کرده و هر روز يکي زنگ مي زند و مي‌گويد من مدير برنامه‌هاي اين بازيکن هستم. باشگاه هم بايد در اين زمينه با احتياط عمل کند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/05/15 13:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن