تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816756896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خادم از صرفه‌جويي 60 درصدي در فوتبال خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خادم از صرفه‌جويي 60 درصدي در فوتبال خبر داد
نماينده تام‌الاختيار وزير ورزش و جوانان در واگذاري پرسپوليس و استقلال گفت: حدود 60 درصد صرفه‌جويي در فوتبال ايران صورت گرفته است.

امير رضا خادم در خصوص اختلافات هيئت مديره پرسپوليس و استقلال و مصاحبه‌هاي اعضا عليه يکديگر اظهار داشت: اتفاقات مثبتي امسال در حوزه اين دو تيم رخ داده اما متاسفانه کمتر به آن پرداخته شده و اينکه بخواهيم بيشتر به اختلافات بپردازيم کم لطفي است.

به نقل از تسنيم، وي افزود: اينکه هيئت مديره دو تيم مي‌توانند اظهارنظر انجام دهند يک واقعيت است. امسال اتفاقات خوبي رخ داده که در گذشته ديده نمي‌شد و اکنون نيز هر صحبتي که از سوي افراد انجام مي‌شود مورد توجه قرار مي‌گيرد. من اينکه فردي در هيئت مديره اظهارنظري انجام دهد را بد نمي‌دانم و اشکالي در اين کار نيست، اين در نهايت منجر به آن مي‌شود تا تصميم‌گيري‌ها قائم به يک فرد نشود و يک فرد متوجه شود که به تنهايي تصميم‌گيري نمي‌کند.

معاون پارلماني وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: طبيعي است که در هر هيئت مديره‎‌اي انتقاداتي وجود دارد ولي اين به نظر من اتفاق خوبي است که افراد در اعلام نظر آزاد هستند. اکنون براي اولين بار است که يک باشگاه خارج از بودجه دولت دخل و خرج خود را انجام مي‌دهد. پرسپوليس امسال 10 ميليارد از سوي بخش خصوصي و اسپانسرهايش و استقلال نيز 8 ميليارد از سوي اسپانسرها دريافت کرده‌اند.

خادم ادامه داد: کساني که در گذشته خود را منجي و حامي اين دو تيم مي‌دانستند در چند سال گذشته چنين حمايتي از سرخابي‌ها نداشتند و حتي دولت نيز نتوانست به اين شکل حمايت کند. اکنون اگر ما نخواهيم حمايتي انجام دهيم طبيعتا حاميان مالي شکست خواهند خورد و کسي ديگر تمايلي براي سرمايه‌گذاري در فوتبال نخواهد داشت. در شرايط کنوني اهالي رسانه نيز نبايد ما را تنها بگذارند چون در صورت اجرا شدن درست کارها در استقلال و پرسپوليس فوتبال کشور به سمت خصوصي شدن سوق پيدا مي‌کند و در صورت درست اجرا نشدن فوتبال شکست خواهد خورد.

نماينده تام‌الاختيار وزير ورزش و جوانان در واگذاري پرسپوليس و استقلال عنوان کرد: در چند سال اخير استقلال و پرسپوليس هيچ‌گاه فصل را با پول شروع نکرده‌اند. فشار مالي که امروز بر روي دو تيم وجود دارد بدليل بدهي‌هاي گذشته دو تيم است. شرايط البته شايد امروز کمي ملتهب باشد اما اتفاقات خوبي رخ داده که شاهد کاهش هزينه‌ها در فوتبال کشور هستيم و اين کاهش هزينه از جيب بيت المال است. ما تمام سعي خود را انجام داديم تا کمتر هزينه غيرمتعارف انجام شود.

عنوان‌دار سابق کشتي جهان و المپيک تصريح کرد: در همين دوره اگر چه چند تيم بالاي سقف هزينه کرده‌اند اما بودجه آن را خارج از سيستم دولتي جذب کرده‌اند. البته 30 درصدي که هر سال به بودجه تيم‌ها اضافه مي‌شد امسال نشد و جالب است که 30 درصد نيز کاهش هزينه در فوتبال داشتيم که در مجموع مي‌توان گفت حدود 60 درصد صرفه‌جويي رخ داده است. هزينه‌ها امروز کاهش داشته اما متاسفانه کسي به اين موارد نمي‌پردازد. عناوين براي کسي نمي‌ماند و براي ما نيز نخواهد ماند اما اگر اين طرح و اتفاقات همراه با توفيق نباشد تمامي عوامل ورزش و حتي رسانه‌ها متضرر خواهند شد.

خادم در پاسخ به اين سوال که امير عابديني در مصاحبه‌اي اعلام کرده وزارت ورزش تصميمات هيئت مديره را وتو مي‌کند و آيا اين موضوع صحت دارد گفت: مورد خاصي به نظرم نمي‌آيد اما کساني که عمري در فوتبال تلاش کرده‌اند فارغ از نظرات از کليات موضوع دفاع کنند. البته انتقادات کمي وارد است و ما نيز سعي مي‌کنيم از آنها استفاده کنيم.

وي در ارتباط با اينکه آيا احتمال اضافه شدن پوستي يا حسين هدايتي به هيئت مديره وجود دارد يا خير، اظهار داشت: احتمال اضافه شدن يک فرد وجود دارد و ما نيز صحبتي را با وزارت اقتصاد و دارايي انجام داديم و با توجه به اينکه وزارت اقتصاد و دارايي صاحب اصلي سرخابي‌ها است بايد منتظر نظر نهايي باشيم.

خادم گفت: صورتجلسه مجمع استقلال اکنون آماده شده اما پرسپوليس نکاتي دارد و در خصوص اساسنامه، تعداد و برخي ديگر از موارد هنوز جمع بندي نشده و منتظر پاسخ وزارت اقتصاد هستيم. امکان اضافه شدن وجود دارد و شمار اعضاي هيئت مديره بايد فرد باشد و به همين دليل تنها يک نفر به 8 نفر قبلي اضافه خواهد شد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/05/15 13:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن