تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارداد سرمربي شيلي تا 2018 تمديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قرارداد سرمربي شيلي تا 2018 تمديد شد
فدراسيون فوتبال شيلي قرارداد سرمربي موفق قرمزپوشان آمريکاي لاتين را براي چهار سال ديگر تمديد کرد.

خورخه سامپائولي، سرمربي موفق تيم ملي شيلي که در جام جهاني 2014 نتايج قابل قبولي کسب کرد، برخلاف شايعاتي که درباره آينده مربيگري وي شنيده مي‌شد تصميم گرفته است به فعاليت خود در تيم فعلي‌اش ادامه دهد.

گفته مي‌شد سامپائولي 54 ساله پس از جام جهاني 2014 که تيمش در مرحله يک هشتم نهايي آن با قبول شکست برابر برزيل در ضربات پنالتي حذف شد، پس از هدايت قرمزپوشان آمريکاي لاتين در رقابت‌‌هاي کوپا آمه‌ريکا (جام ملت‌هاي آمريکاي لاتين) اين تيم را ترک مي‌کند اما او قراردادش را براي چهار سال ديگر تمديد کرد و تا جام جهاني 2018 روسيه روي نيمکت تيم ملي شيلي خواهد نشست.

در بيانيه‌اي که سايت فدراسيون فوتبال شيلي منتشر کرده، به نقل از سامپائولي آمده است: پس از ملاقات روز گذشته (سه‌شنبه) با سرخيو خادوئه، رئيس فدراسيون فوتبال شيلي مايلم اعلام کنم که تصميم گرفته‌ام به عنوان سرمربي، اين تيم را در رقابت‌‌هاي کوپا آمه‌ريکاي سال 2015 به ميزباني شيلي، تورنمنت گراميداشت صدسالگي کوپا‌ آمه‌ريکا در سال 2016 در آمريکا، مرحله مقدماتي جام جهاني 2018 روسيه و در صورت امکان در مرحله نهايي اين رقابت‌ها، هدايت کنم.

سرمربي آرژانتيني تيم ملي شيلي در سال 2012 پس از تجربه يک دوره موفق در تيم اونيورسيداد شيلي،‌ هدايت تيم ملي اين کشور را برعهده گرفت.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/05/15 10:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن