تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشته شدن ۴۰۰ کودک فلسطینی در غزه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کشته شدن ۴۰۰ کودک فلسطینی در غزه
سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل -یونیسف- بابیان اینکه یکی از اولویت های ما در غزه در حال حاضر کمک به کودکانی است که در حالت شوک به سر می برند گفت تاکنون بیش از چهارصد کودک فلسطینی در غزه کشته و حدود سه هزار نفر نیز زخمی شده اند.
کد خبر: ۴۲۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵ - 06 August 2014


سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل -یونیسف- بابیان اینکه یکی از اولویت های ما در غزه در حال حاضر کمک به کودکانی است که در حالت شوک به سر می برند گفت تاکنون بیش از چهارصد کودک فلسطینی در غزه کشته و حدود سه هزار نفر نیز زخمی شده اند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، کاترین وبل در گفتگو با شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گفت :  کودکان غزه متحمل ضربه روحی سنگینی شده اند و کمک به آنان جزو مهمترین اولویت هاست.

وی تصریح کرد یکی از اولویت های ما در حال حاضر کمک به کودکانی است که در حالت شوک به سر می برند. بیش از چهارصد کودک کشته و حدود سه هزار نفر نیز زخمی شده اند. اما آنچه موجب دغدغه خاطر ماست، کودکانی است که متحمل ضربه روحی شده اند. حدود چهارصد هزار کودک در غزه نیازمند کمک های روانی فوری هستند.

او در ادامه تصریح کرد: کودکان زیادی نیز زخمی شده اند. جراحت برخی از آنان بسیار شدید است. برخی از آنان همه اعضای خانواده خود را از دست داده اند. بنابراین کودکان زخمی، هم از لحاظ بدنی باید مداوا شوند هم از لحاظ روانی. متاسفانه وضع برخی از این کودکان بسیار وخیم است.

وی افزود: حدود صد و پنجاه مدرسه در غزه آسیب دیده است. به احتمال زیاد بازگشایی مدارس به تعویق خواهد افتاد. مشکل دیگر این است که مردم به آب آشامیدنی دسترسی ندارند. به علت درگیری ها محله های زیادی ویران شده است. در برخی از آنها بقایای مواد منفجره جنگ هنوز وجود دارد. در نتیجه پیش بینی نمی شود جمعیتی که خانه های خود را ترک کرده و به پناهگاه هایی همچون مدارس رفته اند، در آینده ای نزدیک به خانه هایشان بازگردند. نیمی از این جمعیت را کودکان تشکیل می دهند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن