تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815625673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در تمام زندگی‌ام منتظر پیشنهاد رئال بودم!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
در تمام زندگی‌ام منتظر پیشنهاد رئال بودم!
دروازه‌بان جدید رئال مادرید اعلام کرد که تمام زندگی‌اش منتظر پیشنهاد این باشگاه بوده است. کیلور ناواس تأیید کرده است که مملو از اعتماد به نفس است و آرامش خود را در رئال مادرید حفظ خواهد کرد. وی اظهار داشت: اگر اکنون اینجا هستم به خاطر این نیست که در بخت‌آزمایی خوش‌شانس بوده‌ام. نشان داده‌ام که می‌توانم عالی کار کنم. احساس می‌کنم می‌توانم با تمام این رقابت‌ها روبرو شوم. کار کردن مرا قوی‌تر می‌کند و به من اعتماد به نفس می‌دهد.

ناواس ادامه داد: می‌خواهم تمام سعی‌ام را انجام دهم و تا جایی که امکان دارد سخت تلاش کنم. وقتی کسی برای چیزی تلاش کند، عالی کار خواهد کرد و من امیدوارم در رئال مادرید همه ‌چیز برای من بهتر از قبل باشد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کاستاریکا باید برای قرار گرفتن درون دروازه رئال با کاسیاس و دیگو لوپز رقابت کند و وی در این باره خاطرنشان کرد:‌ می‌دانم که آنها دو دروازه‌بان بزرگ هستند و این را در سال‌های بازیشان نشان داده‌اند که از بهترین دروازه‌بانان دنیا هستند. آنها الگوهای من هستند و می‌توانم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم. اگر فرصت بازی در اختیار من قرار بگیرد، نشان می‌دهم که من هم می‌توانم عالی کار کنم.

دروازه‌بان جدید رئال مادرید اعلام کرد که هنوز با کاسیاس و لوپز صحبت نکرده است اما امیدوار است روابط خوبی با آنها داشته باشد. وی اضافه کرد: مطمئنم که آنها بسیار حرفه‌ای هستند؛ انسان‌های بزرگی هستند و به گرمی از من استقبال می‌کنند.

وی اشاره کرد که در تابستان پیشنهادهای دیگری هم داشته است اما نمی‌خواهد از هیچ تیمی نام ببرد. ناواس گفت: از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم. اسم نمی‌برم اما تیم‌های بزرگی بودند. وقتی به من پیشنهاد شد که به رئال بیایم، یک ثانیه هم تأمل نکردم. این رویای من بود و گرفتن این تصمیم ساده بود. تمام زندگی‌ام منتظر این پیشنهاد بودم و سر انجام اتفاق افتاد و من نمی‌توانستم نه بگویم.

وی همچنین از طولانی بودن قراردادش راضی است و در این باره ادامه داد: در 6 سال ثبات خواهم داشت که هر بازیکنی رویایش را دارد. حالا تمام کاری که باید بکنم این است که هر روز تمام سعی‌ام را انجام بدهم و با کاری که انجام می‌دهم، اعتماد به نفسم را بازیابم.





1393/5/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن