تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803985291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصمیمی برای اعزام تیم ملی بولینگ به بازی های آسیایی اتخاذ نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و اسنوکر: تصمیمی برای اعزام تیم ملی بولینگ به بازی های آسیایی اتخاذ نشده است تهران-ایرنا- رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و اسنوکر گفت: تاکنون برای اعزام تیم ملی بولینگ به بازی های آسیایی تصمیمی از سوی کمیته ملی المپیک اتخاذ نشده است.


به گزارش ایرنا، هاشم اسکندری شامگاه سه شنبه در حاشیه اختتامیه هشتمین دوره رقابت های رنکینگ کشوری در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این رقابت ها اظهارداشت: در این دور از رقابت ها حدود 183 ورزشکار از سراسر کشور به رقابت پرداختند.
وی افزود: قرار است طی هفته آینده رنکینگ کشوری زنان در استان چهارمحال و بختیاری از 18 تا 24 مردادماه برگزار شود. البته این رقابت ها قرار بود طی همین هفته برگزار شود، اما به دلیل سفر رییس جمهور به این استان به هفته آینده موکول شده است.
اسکندری درباره اعزام تیم های ملی بولینگ و بیلیارد به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی اظهار داشت: تا کنون اعضای کمیته ملی المپیک از اردوهای تیم ملی بولینگ که حدود یک سال در حال برگزاری است، بازدیدی نکرده اند.
رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و اسنوکر در پاسخ این سوال که « آیا تا کنون تیم های بولینگ مورد حمایت مالی قرار گرفته اند؟» گفت: تا کنون کمکی از سوی کمیته ملی به این تیم ها اختصاص نیافته است.
اسکندری ادامه داد: با توجه به کمبود بودجه، طبیعی است که بودجه را صرف رشته های مدال آور کنند.
وی در پاسخ به اینکه «آیا تیم ملی بولینگ به بازی های آسیایی اعزام خواهد شد یا خیر؟» گفت: هنوز تصمیم قطعی برای اعزام تیم ملی بولینگ به بازی های آسیایی از سوی کمیته ملی المپیک اتخاذ نشده است، اما بهتر است این رشته ورزشی در بازی های آسیایی حضور پیدا کند، زیرا می تواند شروع خوبی برای 4 سال آینده باشد.
وی افزود: در 4 سال گذشته بالغ بر 118 باشگاه بولینگ و بیلیارد در کشور راه اندازی شده و اکنون به 611 باشگاه افزایش یافته است.
اسکندری در خصوص جذب مربی خارجی برای این رشته ورزشی اظهار داشت: در حال رایزنی برای جذب مربی زن بیلیارد از خارج از کشور هستیم.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران در حال حاضر بهترین داوران مرد و زن بیلیارد را در آسیا دارد گفت: به دنبال آن هستیم که از تجربیات مربیان زن خارجی هم در این رشته ورزشی استفاده کنیم.
رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در جواب این پرسش که «آیا این فدراسیون طی این سال ها توانسته حامیان مالی جذب کند؟» افزود: تلاش هایی در این زمینه داشته ایم، اما اگر بتوانیم حق پخش تلویزیونی رقابت های این رشته را از صدا و سیما بگیریم، آن وقت حامیان مالی هم می توان جذب کرد.
وی تصریح کرد: در این راستا تلاش هایی هم داشته ایم تا بتوانیم شاهد پخش مسابقات بولینگ و بیلیارد از صدا و سیما باشیم.
رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و اسنوکر با بیان اینکه اگر رشته های ورزشی مانند بولینگ و بیلیارد مورد توجه قرار گیرد، شاهد مدال آوری در این رشته های ورزشی در سطح جهانی خواهیم بود، گفت: تاکنون توانسته ایم بالغ بر 35 مدال در 4 سال اخیر برای کشورمان به ارمغان آوریم که از این میان 1 مدال، طلا بوده است.
ورزشی**9250**9241**1551



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن