تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موازی کاری و جزیره ای عمل کردن آفات حوزه فرهنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی محبی:
موازی کاری و جزیره ای عمل کردن آفات حوزه فرهنگ است
بیرجند - خبرگزاری مهر: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیریت و مهندسی هنر در بخش فرهنگ و هنر ناقص است، گفت: موازی کاری و جزیره ای عمل کردن از آفات حوزه فرهنگ است.



به گزارش خبرنگارمهر، احمد محبی ظهر سه شنبه در مراسم معارفه خود که با حضور حسین نوش آبادی معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد، اظهارکرد: خدا را شاکرم در سالی که بنام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی نام گرفته در دیار اندیشه و هنر و خطه پرورش شعرا و دانشمندان بزرگ توفیق خدمتگزاری نصیبم شده است. وی به برنامه اجرایی خود در سال جاری اشاره کرد و افزود:  تقویت مسائل فرهنگی و هنری بانوان، پاسداشت پیشکسوتان و تعمیق باورهای دینی و تحکیم مبانی خانواده از طریق هنر متعالی  از جمله برنامه های اجرایی در سال جاری خواهد بود. محبی با بیان اینکه سال جاری مزین شده به نام اقتصاد و فرهنگ، عنوان کرد: دراین سال که بنام فرهنگ نامگذاری شده است تلاش خواهیم کرد که پیشینه فرهنگی استان تقویت شود. وی با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی همواره گهواره تمدنی کهن و نام آورانی همچون سعدالدین نزاری، ابن حسام خوسفی، عبدالعلی بیرجندی و فضلا و علما بوده است، افزود: در حال حاضر اگر متولیان فرهنگ سراغ فرهنگ و تمدن اصیلی که هنوز در گوشه و کنار خاوران وجود دارد نروند این تمدن قوی فرهنگی به زودی از بین خواهد رفت. مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: نباید اجازه دهیم استانی با این پیشینه و منزلت در حوزه فرهنگ وهنر دچار رخوت شود و باید همه ما تلاش کنیم با همکاری هنرمندان و شعرا و ادبا باردیگر شکوفایی و بلند آوازه‌ای این دیارفرهنگی احیاء شود. وی با بیان اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی اعتبارات فرهنگی به استان ها محدود ابلاغ می شود، بیان کرد: در حال حاضر برخی نهادها فعالیت های خنثی در حوزه فرهنگ انجام می دهند که نشات گرفته از کمبود اعتبار است. مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در برخی از بخش ها نیز اعتبارات در حوزه سیاست هزینه می شود. محبی مدیریت و مهندسی هنر در بخش فرهنگ و هنر را ناقص دانست وگفت: در بخش فرهنگ موازی کاری های زیادی انجام می شود که باید تلاش کنیم اعتبارات فرهنگی در زمینه های واقعی خود مصرف شود. وی اظهارکرد: از همه اصحاب فکر، اندیشه و صاحبان هنر استدعا دارم که ما را در اجرایی کردن برنامه های فرهنگی استان کمک کنند تا دغدغه های بحق مقام معظم رهبری را در این حوزه محقق شود. مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در پایان توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هنر و کمک به انتشار کتاب و ترویج فرهنگ دوستی با کتاب، حمایت ویژه از ناشران و مولفان و به خدمت گرفتن و استمداد از دستگاه‌های حامی فرهنگ، شناسایی چهره‌های خلاق و هنرمند جوان و هدایت طرح‌ها و فیلمنامه‌های بدیع و جذاب به سمت تولید آثار فاخر سینمایی از جمله برنامه اجرایی خود برشمرد.


۱۳۹۳/۵/۱۴ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن