تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803214081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسبقي: فقط طلاي اينچئون را مي‌خواهم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسبقي: فقط طلاي اينچئون را مي‌خواهم
نماينده وزن چهارم تيم‌ ملي تکواندو در بازي‌هاي آسيايي اينچئون گفت: انتظارها از من بالا رفته و حالا ديگر به مدال نقره فکر نمي‌کنم و مي‌خواهم طلاي بازي‌هاي آسيايي را کسب کنم.

آخرين مرحله از انتخابي تيم ملي تکواندو در حالي روز شنبه با حضور 11 تکواندوکار برگزار شد که در پايان اين رقابت‌ها ترکيب اصلي نفرات اعزامي به بازي‌هاي آسيايي 2014 اينچئون از سوي کادر فني انتخاب و اعلام شد. در وزن چهارم بهنام اسبقي قهرمان مسابقات جهاني مکزيک با شکست محمد باقري‌ معتمد نايب‌قهرمان المپيک لندن راهي اينچئوان خواهد شد.

بهنام اسبقي در گفت‌وگو با فارس، پس از شکست محمدباقري معتمد در انتخابي مرحله آخر تيم‌ ملي تکواندو، اظهار داشت: من بارها با باقري‌ معتمد مبارزه کرده‌ام و شناخت خوبي از يکديگر داريم. روز انتخابي نيز به دليل اينکه در اردوها کنار يکديگر حضور داريم خيلي بسته مقابل هم مبارزه کرديم البته اين موضوع طبيعي است؛ چرا که از شرايط فني يکديگر با خبر بوديم و به همين دليل شرايط حساسي روز انتخابي حاکم بود، اما خدا را شاکرم که در پايان توانستم موفق از شياپ‌چانگ بيرون بيايم.

وي در پاسخ به اين سؤال که مبارزه در مقابل نايب‌ قهرمان المپيک لندن آيا استرسي به شما وارد نمي‌کرد، گفت: استرس که صددرصد وجود داشت، مخصوصا با شناختي که از معتمد داشتم مي‌دانستم که کار بسيار سختي را پيش رو دارم و همين تفکرات باعث مي‌شد فشار دو چنداني به من وارد شود. معتمد بازيکن بسيار خوبي است، اما يک اشتباه کوچک نتيجه بازي را هميشه در چنين رقابت‌هايي تغيير مي‌دهد.

قهرمان مسابقات جهاني 2013 مکزيک در مورد شرايط ديگر نفرات تيم‌ ملي در مسابقات انتخابي تيم ملي، گفت: همه نفرات در يک سطح بودند و من مي‌توانم مدعي شوم که مسابقات انتخابي تيم‌ ملي دقيقا مثل يک رقابت جهاني برگزار شد، چرا که همه نفرات حاضر در انتخابي عناوين مهمي همچون نايب قهرماني المپيک، قهرماني جهان و قهرماني آسيا را در کارنامه ورزشي خود به يدک مي‌کشند. با اين حساب هيچ تکواندوکاري به دليل ضعيف بودن در انتخابي‌ها شکست نخوردند. در واقع هر کسي از فرصت‌ها استفاده کرد توانست پيروز از شياپ‌چانگ خارج شود.

نماينده تيم‌ ملي تکواندو در بازي‌هاي آسيايي اينچئون در پاسخ به اين سؤال که آيا شکست چهره‌هاي سرشناسي همچون معتمد و نصرآزاداني دليل خاصي داشت يا خير، گفت: هيچکدام از تکواندوکاران ضعيف نشده‌اند و اينطور نيست که ما قوي‌تر از آنها باشيم باز هم مي‌گويم هر کسي روز انتخابي‌ها از فرصت‌هايي که پيش آمده بهترين استفاده را کرد او برنده مسابقات شد.

وي در پايان در پاسخ به اين سؤال که پيش‌بيني شما در مورد کسب مدال چيست، گفت: من صددرصد تمام تلاشم را مي‌کنم تا خوشرنگ‌ترين مدال در بازي‌هاي آسيايي اينچئون را کسب کنم. تمام هدفم کسب بهترين مدال در اين رقابت‌ها است. به مدال نقره اصلا فکر نمي‌کنم و با کمک خدا مي‌خواهم مدال طلاي طلاي مسابقات را کسب کنم. حالا ديگر با کسب مدال‌هايي که طي اين چندسال به دست آوردم انتظارها از من بالا رفته و مي‌خواهم با کسب مدال مزد زحمات کادرفني و خودم را به دست بياورم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/05/14 10:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن