تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خريد 6 ميليون تن گندم در سراسر كشور/واریز 90 درصد وجوه گندم به حساب کشاورزان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون وزیر صنعت ،معدن تجارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران
خريد 6 ميليون تن گندم در سراسر كشور/واریز 90 درصد وجوه گندم به حساب کشاورزان
مراكز خريد تضميني گندم، تاكنون 6 ميليون تن گندم از كشاورزان در 31 استان خريداري كرده‌اند كه اين مقدار، يك ميليون و 200 هزار تن نسبت به كل خريد پايان فصل سال گذشته افزايش داشته و مبالغ پرداختي به كشاورزان نيز 15 هزار ميليارد ريال بيشتر از سال گذشته مي باشد.


عباس قبادي ، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: مراكز خريد تضميني در سراسر كشور تا اين تاريخ حدود 6 ميليون تن گندم از گندمكاران خريداري و ذخيره كرده‌اند كه اين مقدار در مقايسه با كل خريد سال گذشته كه 4 ميليون و 800 هزار تن خريداري شده بود، يك ميليون و 200 هزار تن بيشتر است.

قبادي، ارزش ريالي گندم‌هاي خريداري شده را حدود 61 هزار ميليارد ريال اعلام و از واريز 90 درصد وجوه گندمها به حساب كشاورزان خبر داد.

مدير عامل شركت بازرگاني دولتي ايران تشريح كرد: تاكنون بيش از 55 هزار ميليارد ريال به حساب كشاورزان در 31 استان واريز شده در حاليكه پرداخت سال گذشته براي كل خريد گندم به كشاورزان حدود 39 هزار ميليارد ريال بوده است.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت اظهار كرد: 920 مركز فعال خريد در سراسر كشور به استثناي مراكزاستانهاي بوشهر و خوزستان، همچنان مشغول خريد تضميني گندم بوده و عمليات تحويل، تخليه و ذخيره‌سازي  909 هزار محموله را انجام داده‌اند. 

قبادي در خصوص كيفيت گندم‌هاي خريداري شده با بيان اينكه رويكرد اين شركت در خريد تضميني، تسهيل عمليات خريد و رفاه كشاورزان است، اظهار كرد: گندم هاي خريداري شده از كيفيت مناسبي برخوردار مي باشند، به گونه اي كه ميانگين افت مفيد و غير مفيد گندم‌ها كمتر از 2 درصد و وزن سن زدگي نيز 5 دهم درصد مي‌باشد. 

 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 







تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن