تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814784239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابتکار در یک نگاه تهران- ایرنا- « آخرین وضعیت قضایی دولتمردان سابق» و «محبوب مردم، مغضوب مخالفان» مهمترین خبرهایی که در صفحه ی نخست روزنامه ابتکار روز سه شنبه مشاهده می شود.


این روزنامه در تیتر یک به عنوان آخرین وضعیت قضایی دولتمردان سابق پرداخت و نوشت: حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده محمود احمدی نژاد رییس جمهوری پیشین و محمدرضا رحیمی معاون اول وی که سوال یکی دیگر از خبرنگاران بود گفت «پرونده آقای احمدی نژاد هنوز به مراحل نهایی نرسیده و پرونده معاون اول وی نیز حکمش صادر نشده است، ولی جلسات دادگاه برگزار شد و به اتمام رسید».
محسنی اژه ای درباره آخرین وضعیت پرونده سعید مرتضوی و ابهامات مربوطه در این زمینه که سوال یکی دیگر از خبرنگاران بود اظهار کرد: پرونده وی رسیدگی و حکم آن صادر شد و اکنون در دیوان عالی کشور است و پرونده دیگر آقای مرتضوی در دادسراست و هنوز به دادگاه نرفته و ابهامی در رابطه با پرونده وی وجود ندارد.
روزنامه ابتکار عنوان محبوب مردم، مغضوب مخالفان را برای انعکاس نظرسنجی این روزنامه انتخاب کرد و آورد: مردم عملکرد کدام یک از وزرای دولت تدبیر و امید را بیش از دیگران مثبت ارزیابی کرده اند؟
این هدف نظرسنجی روزنامه ابتکار در چند هفته گذشته بود تا همزمان با سالروز استقرار دکتر حسن روحانی در راس قوه مجریه، وزیران این دولت بتوانند از نتایج عملکرد خود که به انتخاب مردم اولویت بندی شده است، آگاه شوند.
نتایج به دست آمده از این نظر سنجی که در آن قرار بود پنج نفر از بهترین وزیران کابینه به ترتیب اولویت انتخاب شوند، بسیار جالب و قابل توجه است.
در واقع آن دسته از وزیرانی که در دوره یک ساله مسوولیت خود هدف بیشترین انتقادها و اعتراض های نمایندگان مجلس و رسانه های مخالف دولت بوده اند از نظر مردم وزیرانی کارآمدتر و برتر بوده اند.
این روزنامه با برجسته کردن خبر تلاش های دیپلماتیک ایران برای کمک به مردم غزه نوشت: 50 کشور شرکت کننده در نشست وزیران امورخارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد برای رسیدگی به وضعیت غزه در بیانیه پایانی این نشست از دادگاه بین المللی کیفری درخواست کردند تا با جنایات جنگی و ضد بشری رژیم صهیونیستی در فلسطین برخورد کند. روزگذشته تهران میزبان نشست وزیران امورخارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد برای رسیدگی به وضعیت غزه در هتل آزادی بود. حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در آغاز نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد بحران جاری غزه را جزئی از سیاست ثابت و مستمر رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی خواند و بی عملی و بی اعتنایی بارز شورای امنیت در فاجعه جاری در فلسطین به ویژه در غزه را نماد آشکار بی عدالتی در شورای امنیت دانست.
روزنامه ابتکار با مطرح کردن عنوان علی رغم تبلیغات یکسویه مردم اعتدال را برگزیدند، آورد:
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: در انتخابات سال 92 دیدیم که مردم ایران علی رغم تبلیغات یک سویه و ابزار و تریبون های جریان های دیگر، به اعتدال روی آوردند و این نشان از وجود اعتدال در ذات ایرانی ها و فرهنگ اسلامی است.
واکنش مشاور آیت الله هاشمی به سخنان سردار صفوی، تیتر دیگر این روزنامه است.
حجت الاسلام قدرت الله علیخانی مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات اخیر سردار رحیم صفوی در مورد آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در این روزها که همچنان بازار توهین و تخریب خریدارانی دارد بتوان با دست گذاشتن بر مقاطعی که بی تردید در آینده زوایای روشن تری از آن آشکار می شود، بزرگان انقلاب را زیر سوال برد اما تاریخ در نهایت قضاوت خویش را خواهد کرد و از آن مهم تر آحاد ملتی که خود شاهد ناروایی ها و نامردمی ها بوده اند همچون انتخابات گذشته در هر شرایطی که بتوانند نشان می دهند که چه کسی شایسته تقدیر و چه کسانی شایسته ملامت اند.

**9165**9131



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن