تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820131349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق‌ رسمی «تل‌آویو» و «حماس» با آتش‌ بس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
توافق‌ رسمی «تل‌آویو» و «حماس» با آتش‌ بس




سخنگوی نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی و همچنین سخنگوی جنبش حماس از موافقت برای برقراری آتش‌بس 72 ساعته در نوار غزه خبر داده‌اند.





خبرگزاری فارس: ساعاتی پس از اعلام موافقت طرفین درگیر در غزه با آتش‌بس موقت از سوی مصر، جنبش حماس و رژیم‌صهیونیستی نیز رسما این خبر را تائید کردند.

«سامی ابو زهری» سخنگوی حماس با بیان اینکه طرف فلسطینی با برقراری آتش‌بس 72 ساعته از صبح سه‌شنبه موافقت کرده است. بنا بر اعلام مصر، قرار است در این مدت مذاکرات برای آتش‌بس بلندمدت، در قاهره برگزار شود.

در مقابل «اوفیر گندلمان» سخنگوی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی نیز تائید کرد که تل‌آویو به قاهره اطلاع داده است که با آتش‌بس 3 روزه موافق است. تلویزیون رژیم‌صهیونیستی ساعتی قبل گزارش داده بود که هیئتی اسرائیلی برای نهایی کردن شرایط آتش‌بس، راهی مصر شده است.

روز جمعه نیز قرار بود آتش‌بس مشابهی به ابتکار سازمان ملل به مدت 72 ساعت برقرار شود، اما ساعتی پس از آغاز آتش‌بس، صهیونیست‌ها به بهانه اسارت یک نظامی خود، دست به بمباران گسترده منطقه رفح واقع در جنوب نوار غزه زده و آتش‌بس را به شکست کشاندند.

آتش‌بس جدید قرار است از ساعت 8 صبح سه‌شنبه به وقت محلی آغاز شود. صهیونیست‌ها صبح دوشنبه هم آتش‌بسی 7 ساعته اعلام کردند که در همان دقایق ابتدایی با حمله آن‌ها به دو ساختمان در شمال نوار غزه، نقض شد.








تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن