تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818883624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استيلي: بعيد است خريداري پيدا شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: استيلي: بعيد است خريداري پيدا شود
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: بعيد است در چنين شرايط اقتصادي خريداري براي باشگاه راه‌آهن پيدا شود.

حميد استيلي پس از تمرين امروز راه‌آهن در خصوص اينکه باشگاه راه‌آهن براي بار دوم به مزايده گذاشته شد اما بي‌نتيجه ماند اظهار داشت: قطعاً در اين شرايط بد اقتصادي بعيد است کسي باشگاه را خريداري کند نبايد فراموش کنيم که تنها رقم پرداختي هزينه به حساب نمي‌آيد بلکه مبالغ قرارداد بازيکنان و ساير موارد هم جزو مبالغ پرداختي است که اگر تمام هزينه‌هاي جاري را در نظر بگيريم چيزي بالغ بر 20 ميليارد تومان مي‌شود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: خيلي سخت است که در اين شرايط کسي سرمايه‌گذاري کند شايد اگر قبل از اينکه تيم را ببنديم ما هم‌اکنون مي‌خواستيم شرکت کنيم خود ما هم شرکت نمي‌کرديم اما چون بازيکنان را جمع کرده‌ايم ادامه مي‌دهيم و همان رقم پيشنهادي را در نظر داريم هرچند که اعلام کرديم هرکسي که بيايد دستش را مي‌بوسيم.

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن در خصوص اينکه عصر امروز نامه‌اي در سايت سازمان ليگ مبني بر عدم هزينه کردن او و جلوگيري از عقد قرارداد با بازيکنان و کادر فني توسط او مطرح شده است، گفت:‌ اين نامه براي قبلاً است تاريخ آن براي قبل از شروع بازي‌ها است و نمي‌دانم به دنبال چه چيزي هستند که هم‌اکنون اين نامه را مي‌دهند. قبل از شروع بازي‌ها هم ما مشکل داشتيم هم‌اکنون هم براي بازي دوم اين مشکل را ايجاد مي‌کنند بازيکنان جواني در تيم ما هستند و تمام تلاش خود را انجام مي‌دهند.

استيلي در مورد اينکه آيا اين اقدامات او را دلزده نمي‌کند، تأکيد کرد: اين موارد ما را خسته مي‌کند و بعضي مواقع مي‌خواهيم کنار بکشيم اما تنها چيزي که من را اينجا نگه داشته بازيکنان هستند واقعاً خسته‌ شده‌ام خيلي سخت است.

وي در خصوص اينکه اعلام کرده‌اند نبايد براي باشگاه هزينه کند، گفت: يکسري هزينه‌ها بايد انجام دهيم تيم يک موجود زنده است و احتياج به آب، غذا و تمرين دارد هر روز جلسه تمريني انجام مي‌دهيم و فقط براي بزرگسالان اجاره يک ميليوني مي‌دهيم اين موارد به جز هزينه‌هاي خورد و خوراک است در استاديوم تختي که بازي اول را انجام داديم بالغ بر 50 ميليون هزينه کرديم.

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن تصريح کرد: ما تأکيد داريم که اين کار براساس قانون انجام شود اما هرچه زودتر صورت بگيرد زيرا بازيکنان در بلاتکليفي هستند يکسري بازيکنان که با آنها تسويه حساب کرده‌ايم و يکسري ديگر مانده‌اند. اين موارد باعث مي‌شود تا بازيکنان به مشکل بخورند.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود اگر سه بار مزايده گذاشته شود و شخص خريداري پيدا نشود باشگاه به مالک قبلي تعلق مي‌گيرد، تأکيد کرد: سه بار نيست بلکه دو بار است.

استيلي در پاسخ به اينکه با توجه به بي‌نتيجه مانده مزايده دوم هم‌اکنون مالک باشگاه به حساب مي‌آيد، تصريح کرد: ما اصراري نداريم اگر خودشان مايل باشند کار خواهيم کرد ما مطيع قانون هستيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/05/13 20:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن