تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799186120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جامعه جهانی باید به راه حلی تعیین کننده و بازدارنده در مورد فجایع غزه دست یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده: جامعه جهانی باید به راه حلی تعیین کننده و بازدارنده در مورد فجایع غزه دست یابد تهران- ایرنا- معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: جامعه جهانی درخصوص فجایع غزه باید هر چه زودتر به یک راه حل تعیین کننده و بازدارنده دست یابد.


بگزارش عصردوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،«شهیندخت مولاوردی»در دیدار با معاون وزیر روابط بین الملل و همکاری آفریقای جنوبی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار کودکان و زنان فلسطینی، ابراز امیدواری کرد: دولت ها برای همبستگی و اعتلای صلح در کنار هم جمع شوند چرا که قطعا زنان و خانواده از ثمرات و برکات اعتلای صلح جهانی بهره مندخواهند شد.
وی با اشاره به دیدارهای اخیر مقامات عالی رتبه دو کشور در بیستمین سالگرد آزادی آفریقای جنوبی از رژیم نژاد پرست،تصریح کرد: در این دیدارها بر ظرفیت های فراوان دو کشور برای همکاری در تمامی زمینه ها به ویژه امور زنان تاکید شد.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده تاکیدکرد:معتقدیم زمینه ها و ظرفیت های فراوانی برای گسترش روابط و مناسبات دوجانبه به ویژه در امور زنان و خانواده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی وجود دارد و آمادگی خود را برای تبادل هیات ها، امضای اسناد و تفاهم نامه ها برای توسعه و تعمیق این همکاری ها اعلام می کنیم.
مولاوردی با گرامی داشت یاد و خاطره نلسون ماندلا رهبر فقید آفریقای جنوبی،از وی به عنوان نماد آزادی خواهی و حق طلبی در دنیا یاد کرد و از ملاقات با یکی از هم رزمان وی، ابراز خرسندی کرد.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به کمیسیون مشترک ایران و آفریقای جنوبی، تصریح کرد: معاونت رییس جمهوری در امور زنان و خانواده همواره تلاش کرده تا از ظرفیت های بالای همکاری در این کمیسیون برای کمک به اعتلای جایگاه زنان مسلمان به ویژه ایران و آفریقای جنوبی ، استفاده کند.
مولاوردی با اشاره به برگزاری هفته دوستی ایران و آفریقای جنوبی در آینده نزدیک،ابراز امیدواری کرد؛ زمینه های تبادل دانشجو و فعالیت سازمان های غیردولتی دو کشور نیز فراهم شود.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در ادامه گفت:امیدواریم که ملاقات های هیات های عالیرتبه دو کشور در شرایطی برگزار شود که در دنیا اثری از خشونت ، جنایت و وحشیگری به ویژه علیه زنان و کودکان نباشد.
معاون وزیر روابط بین الملل و همکاری آفریقای جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری اجلاس فوق العاده کشورهای غیر متعهد در مورد فلسطین در تهران، این اجلاس را سازنده ارزیابی و تصریح کرد: قاطعیت رهبران حاضر در این اجلاس و بیانیه پایانی صادر شده که بشدت خشونت علیه زنان و کودکان بی دفاع غزه را محکوم کرد ، از نتایج مهم این اجلاس است.
«نومندیا امفکتو» اعلام کرد: بخشی از حمایت هایی که می توانیم از زنان در دنیا انجام دهیم، حمایت آشکار از زنان و کودکان فلسطینی بویژه در غزه است.
وی با اشاره به مبارزات زنان آفریقای جنوبی علیه آپارتاید و حضور فعال آنان در عرصه قدرت سیاسی در این کشور تصریح کرد: باید از این ظرفیتها برای همکاری های مشترک دو کشور در امور زنان و اعتلای خانواده ها استفاده کنیم.
معاون وزیر روابط بین الملل و همکاری آفریقای جنوبی با اشاره به برگزاری مراسم هفته دوستی دو کشور در تهران، تاکید کرد: در این مراسم می توانیم از توانایی ها، تجربیات و ظرفیت های زنان ایرانی برای شناسایی ظرفیت زنان آفریقای جنوبی و ارتقا جایگاه آنان بهره مند شویم.
اجتمام(1)**1856



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن