تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819943148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح هجرت زمينه ساز کسب مهارت هاي زندگي و اجتماعي شدن دانش آموزان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۳ (۲۰:۴ب.ظ)
عبادي رئيس آموزش و پرورش زنجان عنوان کرد: طرح هجرت زمينه ساز کسب مهارت هاي زندگي و اجتماعي شدن دانش آموزان است مراسم افتتاحيه طرح هجرت 3 شهر زنجان روز يکشنبه، 12 مرداد، در محل دبيرستان وليعصر (عج) ناحيه يک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در مراسم افتتاحيه طرح هجرت 3، عبادي مدير آموزش و پرورش ناحيه يک ضمن تقدير از دانش آموزان فعال در طرح هجرت، ايجاد نگرش زيباسازي و حفظ محيط آموزشي در دانش آموزان را از عمده اهداف آموزش و پرورش خواند.
وي با اشاره به شکوفايي حس خلاقيت و ابتکار در زمان اوقات فراغت، فضاي مناسب براي آموزش را مهم ترين رکن تربيتي بعد از معلم و محتوا دانست و آن را ضامن يادگيري مؤثر و مفيد عنوان کرد.
مدير آموزش و پرورش ناحيه يک اجراي طرح بسيج سازندگي را زمينه کسب مهارت هاي زندگي و اجتماعي شدن دانش آموزان دانست. عبادي تعداد آموزشگاه هاي پيش بيني شده در طرح هجرت امسال را 51 آموزشگاه شهري و 44 آموزشگاه روستايي عنوان و ابراز اميدواري کرد فضاهاي تعليم و تربيت طبق نياز و سليقه دانش آموزان مورد مرمت و زيباسازي قرار گرفته و ذهنيت حفظ و نگهداري محيط آموزشي توسط دانش آموزان بسيج سازندگي به ساير دانش آموزان تعميم يابد.
همچنين در اين مراسم طهماسبي، فرمانده سپاه ناحيه زنجان، ضمن پاسداشت ياد و خاطره شهداي بسيج، آسايش و امنيت جامعه را مرهون آموزه هاي امام (ره) و خون شهدا خواند و تلاش هاي صورت گرفته در بسيج سازندگي را بنا به فرموده مقام معظم رهبري استفاده از نيرو و نشاط جوانان در اوقات فراغت دانست. وي اهداف اصلي بسيج سازندگي را علاوه بر آموزش مهارت هاي سازندگي، آموزش اخلاق و معنويت و مسائل ديني و شناسايي قابليت هاي دانش آموزان عنوان کرد.
فرمانده سپاه ناحيه زنجان حلقه مفقوده جامعه را تربيت صحيح افراد دانسته و بر ضرورت تربيت افراد شايسته که توان ايستادگي در برابر اسکتبار را داشته باشند، تأکيد کرد. وي با اشاره به مرمت و زيباسازي 77 مدرسه با کمک 5هزار و 420 دانش آموز در سال هاي قبل، حل مشکل اعتبار را براي ادامه فعاليت هاي جاري ضروري دانست. طهماسبي در ادامه افزود: اگر اوقات فراغت دانش آموزان به نحو صحيحي پر نشود دانش آموزان به سوي شبکه هاي ماهواره اي سوق پيدا خواهند کرد که اهداف همه آن شبکه ها تخريب اخلاق و معنويت جامعه ماست. در پايان اين مراسم عمليات اجرايي طرح هجرت بطور رسمي آغاز به کار کرد. اين طرح با فعاليت 140 نفر از دانش آموزان بسيجي تا 25 شهريور ماه در مدارس آموزش و پرورش ناحيه يک اجرا خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن