تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام بدمینتون بازان تهرانی به اولین دوره مسابقات رنکینگ آقایان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعزام بدمینتون بازان تهرانی به اولین دوره مسابقات رنکینگ آقایان تهران بزرگ- ایرنا- بدمینتون بازان استان تهران به اولین دوره مسابقات رنکینگ آقایان کشور در رده سنی آزاد ˈیاد واره شهید فغفوریˈ اعزام خواهند شد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی هیات بدمینتون استان تهران، این دوره از رقابت ها از تاریخ 14 لغایت 17مرداد در دو بخش انفرادی و دوبل در استان زنجان برگزار می گردد.
در این رقابت ها ورزشکاران متولد 1359 به بالا مجاز به شرکت در آن هستند. این مسابقات با سیستم جدید اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی 5گیم 11امتیازی که برنده باید 3 گیم از 5 گیم را ببرد برگزار خواهد شد.
در بخش یکنفره ˈمحمدرضا خانجانیˈ، ˈ فرزین خانجانیˈ ، ˈعرفان شاه حسینیˈ ، ˈعلی شاه حسینیˈ ، ˈنیما دارینˈ ، ˈمحمد علی کریمیˈ ، ˈسپهرایوانیˈ ، ˈوهاب طباطباوکیلیˈ، ˈامیر ارسلان زرگانˈ ، ˈبهنام رحمانیˈ، ˈ محمد پایروندˈ ،ˈمحمد یوسفیˈ ، ˈحسین احمدیانˈ ، ˈعلی جعفر قلیˈ ، ˈسینا ساسانیˈ ، ˈارشیا بهرامی نیاˈ و ˈروح ا.. خیریˈ ورزشکاران استان تهران در این مسابقات هستند.
در بخش دو نفره هم ˈفرزین خانجانیˈ و ˈمحمد رضا خانجانیˈ ، ˈعلی شاه حسینیˈ و ˈعرفان شاه حسینیˈ، ˈنیما دارینˈ، ˈبهنام رحمانیˈ و ˈمحمد پایروندˈ ، ˈحسین احمدیانˈ و ˈعلی جعفر قلیˈ ، ˈایلگلدی عزیزیˈ و ˈروح ا.. خیریˈ ورزشکاران استان تهران هستند.
تهرام/7243/564



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن