تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819299702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم تحمل، تقابل و برخوردهای سیاسی روندتوسعه استان را کند کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار اصفهان : عدم تحمل، تقابل و برخوردهای سیاسی روندتوسعه استان را کند کرده است اصفهان - ایرنا- استاندار استان اصفهان با تاکید بر هم افزایی و همکاریهای سازنده گفت: عدم تحمل، تقابل و برخوردهای سیاسی موجب کندی روند توسعه این استان شده است .


رسول زرگرپور روز دوشنبه ، درجمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رویکرد جدی به هم افزایی، افزایش تحمل فردی و اجتماعی و همکاریهای سازنده را از ضروریات جامعه دانست و بر اهمیت کار فرهنگی و تبلیغی دراین زمینه تاکید کرد.
وی، نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در هم افزایی، آرامش، فرهنگ سازی ، توسعه و پیشرفت جامعه مهم و اثر گذار توصیف کرد و خواستار برنامه ریزی در این خصوص شد .
وی اضافه کرد : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید مبلّغ خوبی برای توسعه امنیت و آرامش باشد و کمک نماید که تراز اول بودن اصفهان دوباره مطرح شود.
وی تصریح کرد: مراسم های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید با ایجاد وحدت و هم افزایی، مسیر توسعه استان را تسهیل و تسریع نماید، چرا که در این مراسم ها از امکان حضور حداکثری مردم برخوردار هستیم.
استاندار اصفهان هم جهت نمودن نیروها را بزرگ ترین خدمت به مردم خواند و تأکید کرد: اگر استان اصفهان بر روی ریل توسعه و پیشرفت حرکت نماید، همه کشور در این مسیر قرار خواهد گرفت.
استاندار استان اصفهان در ادامه با اشاره به حضور شخصیتی کم نظیر در رأس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: شخصیتی همچون آیت اله جنتی به عنوان رئیس شورای تبلیغات اسلامی، صداقت مثال زدنی در کار و هدایت های ایشان، موجب کسب موفقیت در فعالیت های شورا شده است.
وی خاطر نشان کرد: فعالیت های شورا از نظر تحکیم ارزشها و ارزشی بودن مراسم ها، دارای اهمیت ویژه است و همین موضوع وجه تمایز شورای تبلیغات اسلامی با دیگر شوراها است.
مدیر ارشد استان تصریح کرد: حرکت کردن در مرز ارزش ها، بسیار مشکل است و در کنار آن جلب مشارکت حداکثری برای ابهت و شکوه هر چه بیشتر مراسم ها نیز حائز اهمیت است.
وی بر انتخاب سخنرانان فراجناحی برای مراسم ها و برنامه های استان اصفهان تأکید کرد و افزود: دامن زدن به مسائل سیاسی و جناحی امکان توسعه را از این استان خواهد گرفت.
رسول زرگرپور خاطر نشان کرد: باید از کلیشه ها فاصله گرفت و جذابیت ها را افزایش داد تا شور و نشاط حضور مخاطبان افزایش یافته و کمیت و کیفیت کار را تحت تأثیر قرار دهد.
اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رسول زرگرپور استاندار اصفهان دیدار و گفتگو کردند.
556



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن