تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820102330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كوشكناري ها پرمصرف ترين مشتركان آب هرمزگان هستند/ معارفه مدير جديد آبفاي پارسيان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان خادمي:
كوشكناري ها پرمصرف ترين مشتركان آب هرمزگان هستند/ معارفه مدير جديد آبفاي پارسيان
پارسیان - خبرگزاری مهر: مديرعامل آبفاي هرمزگان گفت: در حال حاضر متوسط سرانه مصرف آب در شهرهای استان 300 لیتر و در شهر کوشکنار 380 ليتر در شبانه روز است كه پرمصرف ترين مشتركان آب هرمزگان هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، حسين خادمي ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس آب و فاضلاب شهرستان پارسیان با اشاره به اينكه؛ پارسيان از منابع آبي پايدار و مطمئن و كيفيتي مطلوب برخوردار است، گفت: سرانه مصرف آب در شهرهاي پارسيان و كوشكنار  بسيار بالاست. وي به بحران كم آبي در استان اشاره كرد و گفت: گرچه شهرستان پارسيان با چالش كم آبي مواجه نيست اما با توجه به بالا بودن هزينه هاي توليد و انتقال آب از خط محرم به اين شهرستان ، اصلاح الگوي مصرف و نهادينه شدن فرهنگ صرفه جويي ضروريست و بايستي در اولويت كاري مديريت جديد قرار گيرد. وي همچنين بر كاهش مصرف آب در بخش فضاي سبز و مصارف بي رويه تاكيد كرد. وي افزود: در بخش آب، بازسازي و احداث زيرساخت هاي شبكه توزيع شهرستان پارسيان را از سال 90 در دست اجرا داريم و تاكنون 15 كيلومتر از شبكه توزيع اين شهرستان اجرا شده است. همچنين بازسازي مخازن پنج هزار و دو هزار ، آبرساني به شهر كوشكنار و بازسازي شبكه توزيع اين شهر و سامانه هاي كلرزني را در دست اجرا داريم.  به گفته وي؛ در بخش فاضلاب نيز مطالعات طرح فاضلاب شهر پارسيان به اتمام رسيده كه با تخصيص اعتبار مورد نياز اجرايي مي شود. در ادامه اين مراسم، فرماندار پارسيان خواستار تسريع در پروژه تامين آب مورد نياز صنايع انرژي بر سايت پارسيان شد و مديرعامل آبفاي استان نيز ضمن قول مساعد در اين زمينه به اجراي زودهنگام طرح فاضلاب اين شهرستان اشاره كرد و گفت: صنايع انرژي بر مي توانند از پساب توليدي براي مصارف صنعتي خود استفاده كنند. شايان ذكر است؛ در اين مراسم "سلمان افروشه" به عنوان مدير جديد آبفاي پارسيان منصوب و از تلاش ها و زحمات "محمد گلپرور" مدير سابق تقدير و قدرداني شد.    


۱۳۹۳/۵/۱۳ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن