تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معارفه مدیر جدید شبکه بهداشت شهرستان نهاوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور فرماندار نهاوند صورت گرفت؛ معارفه مدیر جدید شبکه بهداشت شهرستان نهاوند خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان نهاوند در جلسه معارفه مدیر بهداشت این شهرستان گفت: سایت دانشکده پیراپزشکی در حال حاضر بهترین سایت در استان و حتی در منطقه غرب کشور است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۶ مرداد ساعت 09:42



به گزارش خبرگزاری پانا، امامعلی عبدالملکی در آیین معارفه مدیر شبکه بهداشت شهرستان نهاوند در کانون شهید باهنر گفت: در حال حاضر بهترین سایت دانشکده پیراپزشکی در استان و حتی در منطقه غرب کشور در شهرستان نهاوند قرار دارد اما در خصوص صدور مجوز ایجاد رشته پرستاری که زیر ساخت های آن نیز در شهرستان فراهم است همکاری نمی شود. وی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درخواست کرد: پیگیری های لازم در زمینه دریافت مجوز رشته پرستاری از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی را به عمل و از شهرستان نهاوند در موفقیت در این زمینه حمایت کنند. وی اضافه کرد: حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند دارای مشکلات متعددی است که برای رفع آنها لازم است کار شبانه روزی و مدیریت جهادی صورت گیرد و فقط به ساعات اداری اکتفا نشود. فرماندار شهرستان با تاکید بر ازوم مشارکت دادن بخش خصوصی درحوزه درمان گفت: دولت به تنهایی قادر به برطرف کردن همه مشکلات نیست لذا لازم است ازبخش خصوصی که آماده سرمایه گذاری در این حوزه است حمایت های لازم را به عمل آوریم. در ادامه رشید حیدری مقدم معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گفت: قبل از اجرای این طرح 320 میلیارد ریال اعتبار به حساب دانشگاه علوم پزشکی همدان واریز شد که از این محل تاکنون180 میلیارد ریال برای اجرای هفت بسته حمایتی طرح تحول نظام سلامت در همدان هزینه شده است. وی ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت یکی از مهمترین طرح هایی است که بعد از انقلاب اسلامی در کشور اجرایی شده و نقش اثر گذاری در ارتقای سلامت مردم داشته است . معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: از مجموع هفت بسته حمایتی طرح تحول نظام سلامت شش بسته آن به خوبی در سطح استان اجرایی شده است و برای اجرای یک بسته دیگر که تامین پزشکان متخصص می باشد نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است. حیدری مقدم اجرای طرح را یکی از مهمترین موفقیت های دولت در حوزه سلامت عنوان کرد و افزود: قبل از اجرای این طرح تامین دارو، غذای دانشجویان و پرداخت حقوق پرسنل دغدغه های اصلی دانشگاه علوم پزشکی همدان بود اما امروز در سایه سیاست های دولت تدبیر و امید، 95 درصد هزینه ها رایگان شده است . وی اطلاع رسانی در زمینه طرح تحول نظام سلامت را ناکافی دانست و گفت: دولت یازدهم دنبال انجام کارهای تبلیغاتی نیست اما آگاهی مردم از مزایای این طرح موجب ایجاد وفاق ملی و امید آفرینی در بیماران می شود لذا باید با پرهیز از بخشی نگری در این زمینه اطلاع رسانی بیشتری به بدنه جامعه منتقل شود. در پایان این مراسم دکترجلال الدین امیری به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت نهاوند معرفی و از خدمات آقای دکتر عباس سلگی قدردانی شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن