تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده هوشمندانه از فضای مجازی مورد تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی : استفاده هوشمندانه از فضای مجازی مورد تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است خبرگزاری پانا : معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان : استفاده هوشمندانه از فضای مجازی مورد تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۳ مرداد ساعت 15:21



سید جواد پور حسینی قائم مقام ستاد برگزاری مسابقات و معاون فرهنگی، پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان در سی و دومین دوره مسابقات فرهنگی و پژوهشی گفت: در سالی که از طرف مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) مزین شده به سال فرهنگ ، یکی از رویدادهای مهم فرهنگی کشور در آموزش و پرورش استان اصفهان رقم خورده است و نخبه های فرهنگی و پژوهشی کشور و همچنین دانش آموزان اهل قلم و آینده  سازان کشور در شهر فرهنگ و ادب و هنر ، ایثار و شهادت دور هم جمع شدند تا استعدادهای خود را به عرصه نمایش بگذارند.
قائم مقام ستاد برگزاری مسابقات گفت: سی ودومین دوره مسابقات فرهنگی (پ‍ژوهشی و ادبی – رسانه و فضای مجا‍زی) دانش آموزان دختر برگزیده سراسر کشور با حضور 32 استان  و با مجموع 409 دانش آموز در 4 پایه اول تحصیلی  دوره متوسطه دختردر رشته ادبی(شعر- داستان- مطالعه و تحقیق) فضای مجازی (وبلاگ نویسی- نشریه الکترونیکی- بازیهای رایانه ای) از 12 مرداد لغایت 16مرداد در اردوگاه کشوری شهید بهشتی در حال برگزاری است.
وی افزود:استان اصفهان برای اجرای مطلوب این مسابقات اقدام به تشکیل 12 کمیته ، همراه با جلسات متعددی کرده ،  و وظایف و اعضاء هر کمیته مشخص گردید و همچنین هماهنگی های لازم با سازمانها و نهادهای مختلف صدا و سیما – نیروی انتظامی-سازمان میراث فرهنگی و  صورت گرفته و تمهیدات لازم برای اسکان این عزیزان در نظر گرفته شده است.
 وی گفت: رویکرد استان اصفهان برای روی آوردن دانش آموزان  به رشته های ادبی و فضای مجازی گسترش رشته های علوم انسانی و تشویق دانش آموزان به این رشته هاست همچنین تشکیل انجمن شعر و کانون نویسندگان در کانونهای فرهنگی و شناسایی استعداد های ادبی دانش آموزان است .
قائم مقام ستاد برگزاری مسابقات گفت: ویژه برنامه هایی که در این دوره از مسابقات برای دانش آموزان در نظر گرفته شده ، بازدید از اماکن تاریخی ، امکانات استخر و قایقرانی، جنگ شبانه و برنامه های متعدد دیگر همراه با جوایز  برای این عزیزان در نظر گرفته شده است.
پور حسینی افزود: دو موضوع در سند تحول به صورت مشخص به آن پرداخته شده و آن تقویت و توجه به رشته های علوم انسانی و استفاده هوشمندانه از فضای مجازی است .
وی در پایان ورود دانش آموزان را به شهر شهید پرور، شهر فرهنگ و تمدن، شهر آثار تاریخی خیر مقدم گفت و افزود امیدواریم که میزبان خوبی باشیم و دانش آموزان با خاطره ای خوش به شهرهای محل زندگی خود برگردنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن