تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819267141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت از فوتبال معلولان و زندگی سالم پیام AFC در آغاز مسابقات


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فوتبال قهرمانی زیر 14 سال آسیا؛ حمایت از فوتبال معلولان و زندگی سالم پیام AFC در آغاز مسابقات همدان- ایرنا- مدیر دپارتمان مسوولیت های اجتماعی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: حمایت از فوتبال معلولان و زندگی سالم پیام کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان رقابت های قهرمانی زیر 14 سال ها است.


به گزارش روز دوشنبه ایرناˈرانگاندان آناتوریˈ در جمع خبرنگاران در مجموعه ورزشی حاجی بابایی مریانج افزود: دپارتمان مسوولیت های اجتماعی جزو بازوان ای اف سی محسوب می شود و در کنار مسوولیت توسعه فوتبال آسیا، ما نیز در پنج محور مهم اجتماعی برنامه های اجرایی و تبلیغاتی را اجرا می کنیم.
وی تاکید کرد: توسعه فوتبال باید با تقویت روحیه اجتماعی رده های سنی پایه فوتبال کشورها همراه باشد تا بتوانیم در کنار پیشرفت های ورزشی در امور زندگی سالم، سیاست ضد سیگار،غذای سالم، آگاهی از خطر مواد مخدر و توسعه فوتبال برای بچه های معلول اقدام کنیم.
وی اظهار کرد: دپارتمان مسوولیت های اجتماعی ای اف سی طی چهار سال اخیر فعالیت خود را آغاز کرده است و موضوعات محیط زیست، سلامت بازیکنان، کودکان، بانوان و افراد معلول را در قالب برنامه های مطالعاتی، پژوهشی و زیربنایی مورد توجه قرار می دهد.
آناتوری درباره برگزاری فستیوال فوتبال معلولان ایران در حاشیه رقابت های فوتبال زیر 14 سال آسیا در همدان گفت: این فستیوال به پیشنهاد ایران و موافقت ما از فردا سه شنبه در زمین چمن بانک صادرات شهر همدان و با حضور هشت تیم آغاز می شود.
وی همچنین از برگزاری کنفرانس روانشاسی معلولان در حاشیه این دوره از رقابت ها اشاره کرد و گفت: در این کنفرانس بیژن ذوالفقارنسب مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و تنی چند از مسوولان سخنرانی خواهند داشت.
وی در پاسخ به این سووال که قرار بود پنج هزار و 500 توپ از سوی ای اف سی برای فستیوال فوتبال معلولان در همدان اختصاص یابد، گفت: به دلیل تحریم ایران از سوی آمریکا که عامل توزیع این توپ ها است نتوانستیم این مقدار توپ را به ایران وارد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شرکت خودروسازی شورلت آمریکا در تفاهم نامه ای با ای اف سی مسوول تهیه و عرضه این توپ ها در قاره آسیا است که با عنوان ˈفوتبال برای جهان متحدˈ این تفاهم نامه اجرایی شده اما از ارایه پنج هزار و 500 توپ به ایران به دلیل تحریم ممانعت شد.
رقابت های فوتبال زیر 14 ساله های قهرمانی آسیا از دقایقی دیگر با دیدار تیم های ایران و تیمور شرقی در ورزشگاه شهید حاجی بابایی این شهر آغاز می شود.
7520/2624



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن