تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804289340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی ممنوع/ درخواست از ایالات متحده جهت استفاده نکردن از حق وتو برای قطعنامه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هرآنچه در نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد مطرح شد
کمک تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی ممنوع/ درخواست از ایالات متحده جهت استفاده نکردن از حق وتو برای قطعنامه
در پی حملات رژیم صهیونیسیتی به مردم بی دفاع غزه جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس دوره‌ای جنبش عدم تعهد تصمیم گرفت به منظور بررسی وضیعت بحرانی که مردم غزه با آن مواجه هستند نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد را در مورخ 13 مرداد ماه 1393 در تهران برگزار کند.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران مستقر در هتل آزادی در پی حملات رژیم صهیونیسیتی به مردم بی دفاع غزه جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس دوره‌ای جنبش عدم تعهد تصمیم گرفت به منظور بررسی وضیعت بحرانی که مردم غزه با آن مواجه هستند نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد را در مورخ 13 مرداد ماه 1393 در تهران برگزار کند.

گزارش لحظه به لحظه از ان اجلاس رو در ان خبر بخوانید. این خبر در حال بروزرسانی است.

وزیر خارجه ونزوئلا مطرح کرد؛ ارسال 240 بشکه نفت از ونزوئلا به فلسطین/ درخواست از ایالات متحده جهت استفاده نکردن از حق وتو برای قطعنامه



وزیر خارجه ونزوئلا گفت: ما تصمیم گرفتیم 240 بشکه نفت را برای فلسطین ارسال کرده و همچنین در جهت آموزش 50 پزشک فلسطینی اقدامات لازم را صورت دهیم و ما جامعه جهانی نمی‌توانیم در مقابل این جنایات خاموش باشیم.

 "وزیر امور خارجه ونزوئلا" با حضور در اجلاس وزیران امور خارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد جهت رسیدگی به غزه که به ریاست "محمدجواد ظریف" در حال برگزاری است با اشاره به اینکه فلسطین یک جراحت باز در قلب بشریت است، اظهار داشت: ما قویاً جنایات علیه غزه را محکوم می‌کنیم و دنیا را به آتش بس و برقراری مذاکره میان فلسطین و رژیم صهیونیستی دعوت می‌کنیم. (برای خواندن متن کامل خبر اینجا را کلیلک کنید)

 

معاون وزیر خارجه سوریه: اسرائیل اساسا فلسطینی‌ها را انسان نمی‌بیند و می‌خواهد همه آنها را از بین ببرد



معاون وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه اسرائیل اساسا فلسطینی‌ها را انسان نمی‌بیند و می‌خواهد همه آنها را ازبین ببرد اظهار داشت: از نظر اسرائیل فلسطینی خوب یک فلسطینی مرده است که در قبر قرار گرفته است؛ این جنایت علیه فلسطینی‌ها آخرین جنایت نخواهد بود چراکه اسرائیل صلح را نمی‌خواهد بلکه همه کشورهای اسلامی را می‌خواهد.

"فیصل مقداد" معاون وزیر خارجه سوریه در نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: سازمان ملل حتی نمی‌تواند از املاک و مدارس خود در غزه در مقابل اسرائیل حمایت کند. (برای خواندن متن کامل خبر اینجا را کلیلک کنید)




وزیر خارجه لبنان: پایداری ملت فلسطین رژیم صهیونیستی را برای همیشه دفن خواهد کرد



وزیر خارجه لبنان گفت: اگر فلسطینیان به پایداری خود ادامه دهند رژیم صهیونیستی برای همیشه توسط مردم غیور فلسطین دفن خواهد شد.

"جبران باسیل" وزیر امور خارجه لبنان با حضور در اجلاس کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد جهت رسیدگی به اوضاع غزه که به ریاست "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان آغاز شد با اشاره به اینکه کمک به غزه یک مسئله انسانی و عدالت خواهی است، اظهار داشت: اگر ناسیونالیسم ما را گرد هم نیاورد پس چه بهتر که به خاطر اصول اخلاقی گرد هم آییم. (برای خواندن متن کامل خبر اینجا را کلیلک کنید)







آملی لاریجانی: تشکیل کمیته حقیقت یاب سازمان ملل باعث تنبلی ما برای رسیدگی به وضعیت غزه نشود



دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: تشکیل کمیته حقیقت یاب توسط سازمان ملل مثبت است ولی نباید ما را برای پیگیری وضعیت غزه تنبل کند.

"محمدجواد لاریجانی" دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: مردم، NGO ها و دولت باید در سطح بین‌المللی فعال‌تر شوند و نباید اجازه داد که این رزیم اشغالگر به دلیل فعالیت‌های ضد حقوق بشری اش قسر در برود. (برای خواندن متن کامل خبر اینجا را کلیلک کنید)







امین‌زاده: سازمان‌های بین‌المللی برای پایان بحران غزه اقدام کنند/ ایران به تنهایی نمی‌تواند اقدامی را انجام دهد



مشاور حقوقی رئیس‌جمهور گفت: تنها کشوری که به نوعی از جنایت‌ متضرر می‌شود می‌تواند اقدام منسجم حقوقی انجام دهد و باید ارتباط و صلاحیت میان آن کشور با دیوان بین‌المللی کیفری وجود داشته باشد البته ایران در دیوان کیفری نیست اما این انتظار وجود دارد که سازمان‌های بین‌المللی به صحنه ورود کنند چرا که ایران به تنهایی نمی‌تواند اقدامی انجام دهد. (برای خواندن متن کامل خبر اینجا را کلیلک کنید)









وزیر خارجه فلسطین مطرح کرد؛ کمک تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی ممنوع



وزیر امور خارجه فلسطین از کشورهای جهان خواست سلاح در اختیار رژیم صهیونیستی قرار ندهند و کمک تسلیحاتی به این رژیم ممنوع شود، چرا که این سلاح ها علیه مردم بی دفاع فلسطین استفاده می‌شود.

 "ریاض المالکی" روز دوشنبه در نشست یک روزه وزیران امور خارجه کشورهای عضو کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد در تهران گفت: فلسطین نیازمند حمایت های بین‌المللی است.
 
وی افزود: در مقطعی هستیم که ضرورت دارد یک تصمیم بین‌المللی و فراگیر درباره کمک به ملت فلسطین و مردم نوار غزه اتخاذ شود چرا که در غزه شاهد ادامه عملیات رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان بی پناه هستیم.(برای خواندن متن کامل خبر اینجا را کلیلک کنید)
 


رئیس‌جمهور: سکوت شورای امنیت، رژیم‌صهیونیستی را گستاخ‌تر کرده است/ امیدی به مساعدت آمریکا برای حل بحران فلسطین نیست



دکتر روحانی گفت: تداوم بی‌تفاوتی و بی‌عملی شورای امنیت که یکی از دلایل اصلی آن همدستی و همراهی برخی از اعضای دائم این شورا با رژیم صهیونیستی است، این رژیم را در تداوم جنایاتش گستاخ‌تر کرده است.


رئیس‌جمهور خطاب به میهمانان گفت: در ابتدا مایلم به همه شما خیر مقدم عرض نموده و از حضور شما در نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد در تهران قدردانی کنم.

وی افزود: تردیدی نیست که حضور شما در اجلاس کمیته فلسطین نمایانگر اهمیتی است که دولت‌های عضو جنبش عدم تعهد برای موضوع فلسطین یعنی کهنه‌ترین بحران حل نشده جهان معاصر قائل هستند.

رئیس قوه مجریه ادامه داد: امیدوارم که نشست حاضر فرصتی مغتنم برای بررسی تحولات جاری در سرزمین اشغالی فلسطین به ویژه وضعیت غزه و هم فکری همه اعضا برای یافتن راه‌های عملی به منظور یاری رساندن به این مردم شجاع و مظلوم اسیر در چنبره توطئه‌های استعماری باشد. (برای خواندن متن کامل خبر اینجا را کلیلک کنید)


سکوت یک دقیقه‌ای اعضای جنبش عدم تعهد به احترام شهدای غزه

اعضای نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد به احترام خون شهدای غزه، یک دقیقه سکوت کردند.

بر اساس این گزارش؛‌ "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد که صبح امروز به منظور بررسی وضعیت مردم غزه نشست خود را در تهران آغاز به کار کرده است در ابتدای این نشست از حاضران خواست به احترام خون شهدای غزه بایستند و یک دقیقه سکوت کنند و برای قربانیان این جنایت رژیم صهیونیستی دعا کنند. (برای خواندن متن کامل خبر اینجا را کلیلک کنید)


ظریف با وزیر امور خارجه فلسطین دیدار کرد



وزیر امورخارجه کشورمان در حاشیه نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد که در تهران در حال برگزاری است با وزیرامور خارجه فلسطین دیدار کرد.

"ریاض المالکی" وزیرامور خارجه دولت محمود عباس که برای حضور در نشست اضطراری کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد برای بررسی وضعیت غزه به تهران سفر کرده است، در حاشیه این اجلاس با "محمدجواد ظریف" دیدار و پیرامون مسائل منطقه و بحران انسانی غزه گفتگو کرد. (برای خواندن متن کامل خبر اینجا را کلیلک کنید)





آغاز نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد در تهران / بررسی آخرین تحولات و یافتن راهکاری برای حل بحران غزه



بر اساس این گزارش؛  در پی حملات رژیم صهیونیسیتی به مردم بی دفاع غزه جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس دوره‌ای جنبش عدم تعهد تصمیم گرفت به منظور بررسی وضیعت بحرانی که مردم غزه با آن مواجه هستند نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد را در مورخ 13 مرداد ماه 1393  در تهران برگزار نماید.

کمیته فلسطین در سال 1983 در جنبش عدم تعهد تشکیل گردید.

نظر به ماهیت موضوع فلسطین و مطابقت مردم با اهداف و اصول بنیادین اصول جنبش عدم تعهد که بر نفی سلطه به مبارزه با تجاوز و حفظ تمامیت عرضی استقلال و حق تعیین سرنوشت و تسریع دارد.

جنبش عدم تعهد در حاشیه‌های نشستهای سطح بالای خود این موضوع را در قالب کمیته فلسطین مورد بررسی قرار می‌دهند.

طبق آیین کار جنبش کمیته فلسطین از جمله گروه‌های کاری در جنبش عدم تعهد می باشد و همزمان با نشست وزاری امور خارجه جنبش عدم و در حاشیه آن در سطح وزرا برگزار می‌گردد.

اعضای آن 13 کشور شامل: الجزایر، بنگلادش، مصر ، کوبا، هند، اندونزی، مالزی، فلسطین، سنگال، آفریقای جنوبی، کلمبیا، زامبیا، زیمباوه می‌باشد.

جمهوری اسلامی ایران همچنین به عنوان رئیس دوره‌ای جنبش سیاست کمتیه را آخرین مشارکت جمهوری اسلامی ایران به دلیل اهمیت موضوع فلسطین علاوه بر اعضای کمیته فلسطین از سایر اعضای جنبش نیز برای شرکت در اجلاس دعوت کرده‌اند.

تاکنون مجموع کشورهای  که برای حضور در اجلاس اعلام آمادگی کرده‌اند بالغ بر 50 کشور است که از میان 7 کشور کشور فلسطین، قطر، ونزوئلا، لبنان، بنگلادش، سودان، اوگاندا در سطح وزیر و وزیر مشاور و 7 کشور نیز در سطح قائم مقام و معاون وزیر مشارکت دارد.

قرار است؛ این اجلاس پیش‌نویس بیانیه‌ای را بررسی و مورد تصویب قرار دهد که پس از تصویب در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن