تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820991634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخريب 2700 مترمربع ساخت و ساز در حاشيه رودخانه جاجرود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۱۶ب.ظ)
تخريب 2700 مترمربع ساخت و ساز در حاشيه رودخانه جاجرود مدير امور منابع آب شميرانات از تخريب بيش از 2700 مترمربع ساخت و ساز غير مجاز در بستر و حريم رودخانه جاجرود در محدوده اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين زنگوئي گفت:‌ در راستاي اجراي ماده دوم قانون توزيع عادلانه آب و با اخذ حكم قضائي و با هدف آزادسازي بستر و حريم رودخانه ها و مسيل هاي زير پوشش، از ابتداي مردادماه امسال دو مورد از مستحدثات غير مجاز در بستر و حريم رودخانه جاجرود تخريب شده است.
زنگوئي با اشاره به تلاش و پيگيري مجدانه تيم گشت و بازرسي و واحد حقوقي امور منابع آب شميرانات، گفت: با تلاش اين امور و همكاري طرح جلوگيري از آلودگي آب شرب تهران، پس از اخذ حكم قضائي، اقدام به تخريب يك مورد ديوار و محوطه سازي غير مجاز احداث شده در روستاي رودک شد.
وي افزود: با اجراي اين عمليات به ميزان 160 متر مربع ديوار تخريب و حدود يك هزار و 500 مترمربع از بستر و حريم رودخانه جاجرود آزادسازي شد.
زنگوئي همچنين از اجراي يك مورد دستور قضائي در هفته گذشته نيز خبر داد و تصريح كرد: هفته گذشته نيز مأموران گشت و بازرسي با همكاري عوامل زحمتكش نيروي انتظامي اقدام به تخريب يکي از مهمترين مستحدثات غيرمجاز (مجتمع مسکوني گل يخ معروف به لانه زنبوري) در بخش شمشک كرد كه در پي آن بيش از 150 متر مربع ديوار تخريب و يك هزار و 200 مترمربع از بستر و حريم رودخانه آزادسازي شد.
وي يادآور شد: اين امور در راستاي جلوگيري از حفاري چاه هاي غير مجاز، اقدام به توقيف سه دستگاه ادوات حفاري غيرمجاز نمود كه پس از توقيف اين ادوات به پاركينگ منتقل شدند.
مدير امور منابع آب شميرانات در پايان تأكيد كرد: اين امور به عنوان نماينده شركت آب منطقه اي تهران با هر گونه تخلف در زمينه آب هاي سطحي و زيرزميني برخورد قانوني و جدي مي كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن